اشک‌هایی که مرگ البغدادی را فاش کرد!

یکی از نزدیکان سرکرده گروه تروریستی داعش پس از آوردن نام وی در خطبه نماز جمعه شهر تلعفر در غرب شهر موصل، به گریه افتاد.

کد خبر : ۳۹۴۷۱
بازدید : ۸۰۶۲
یکی از نزدیکان سرکرده گروه تروریستی داعش پس از آوردن نام وی در خطبه نماز جمعه شهر تلعفر در غرب شهر موصل، به گریه افتاد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، یک منبع محلی در استان نینوا، امروز- جمعه- اعلام کرد، گریه ناخواسته «ابو قتیبه» (خطیب داعش در تلعفر) و اشتباه لفظی وی در به کار بردن واژه‌ای که نشان از مرگ احتمالی خلیفه خودخوانده داعش، نشان دهنده آن است که به امکان زیاد «ابوبکر البغدادی» رهبر ارشد این گروه تروریستی کشته شده است.

به گفته این منبع، اتفاقی که در خطبه‌های نماز جمعه امروز رخ داد، آن بود که ابو قتیبه وقتی نام البغدادی را در خطبه‌اش آورد، به گریه افتاد و سپس سکوت کرد و آنگاه چند آیه از قرآن کریم را خواند و بعد از آن اشتباهی لفظی مرتکب شد که احتمالا نشانه کشته شدن البغدادی است.

این منبع تصریح کرد که خطبه ابو قتیبه که دارای جایگاه خاصی در ساختار گروه تروریستی داعش است، اشاره ای زودهنگام به خبر کشته شدن البغدادی است، هرچند به سرنوشت وی مستقیماً اشاره‌ای نشده است.

وی خاطر نشان کرد که خبر این خطبه به طور گسترده در مناطق مختلف تلعفر منتشر شده است.

این در حالی است که گروه تروریستی داعش در خطبه «ابو البراء الموصلی» از سرکردگان داعش در مسجد دیگری در تلعفر، به شکستش در نبرد موصل اعتراف کرده است.

«حبدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، روز پنجشنبه از پایان «حکومت باطل داعشی» خبر داد و متعهد شد تعقیب تروریست‌های داعش در عراق تا آخرین نفر ادامه خواهد یافت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید