تصاویر/ در موصل چه خبر است؟

تصاویر/ در موصل چه خبر است؟

بعد از آزادسازی مسجد النوری و اعلام پیروزی بر داعش نیروهای عراقی همچنان به پاکسازی مناطق مختلف موصل ادامه می دهند. پیشتر گفته شده بود نزدیک به 200 تروریست داعشی در محله قدیمی موصل در محاصره نیروهای عراقی هستند و درگیری‌های شدیدی بین آنها با نیروهای امنیتی و مسلح این کشور در محله قدیمی موصل جریان دارد. در این عملیات علاوه بر نیروهای ارتش، نیروهای واکنش سریع و نیز یگان‌های ضد تروریسم حضور دارند.

کد خبر : ۳۹۵۱۶
بازدید : ۴۹۰۳
فرادید | هفته گذشته همزمان با آزادسازی مسجد «النوری» شهر «موصل»، جایی که «ابوبکر بغدادی» خطبه خلافت خود خوانده‌اش را خوانده بود «حیدرالعبادی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در سخنانی اعلام کرد طومار داعش پیچیده شده است.

به گزارش فرادید، بعد از آزادسازی مسجد النوری و اعلام پیروزی بر داعش نیروهای عراقی همچنان به پاکسازی مناطق مختلف موصل ادامه می دهند. پیشتر گفته شده بود نزدیک به 200 تروریست داعشی در محله قدیمی موصل در محاصره نیروهای عراقی هستند و درگیری‌های شدیدی بین آنها با نیروهای امنیتی و مسلح این کشور در محله قدیمی موصل جریان دارد. در این عملیات علاوه بر نیروهای ارتش، نیروهای واکنش سریع و نیز یگان‌های ضد تروریسم حضور دارند.

عملیات بزرگ آزادسازی موصل موسوم به عملیات «قادمون یا نینوی» (نینوی می‌آییم) هفدهم اکتبر سال گذشته میلادی با هدف آزادسازی شهر «موصل»، مرکز استان نینوی که دهم ژوئن سال 2014 میلادی توسط داعش اشغال شده بود، با فرمان حیدر العبادی آغاز شد. تصاویر زیر طی هفته های اخیر از عملیات آزادسازی موصل برداشته شده است.



۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید