اخـاذی از پسران پولدار

اخـاذی از پسران پولدار

دختر جوان چندی قبل با مراجعه به پلیس، از سه پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود. به‌دنبال این شکایت سه پسر جوان به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرارگرفتند.

کد خبر : ۳۹۵۳۰
بازدید : ۱۵۱۰
اخـاذی از پسران پولدار
راز سناریوی شوم دختر جوان که برای اخاذی از پسران پولدار، طراحی شده بود درجریان تحقیقات تخصصی بازپرس جنایی تهران فاش شد.

به گزارش ایران، دختر جوان چندی قبل با مراجعه به پلیس، از سه پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود. به‌دنبال این شکایت سه پسر جوان به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرارگرفتند.
دختر 22 ساله به بازپرس «منافی آذر» گفت: «من درزمینه آرایشگری و «تتو» کار می‌کنم و درآمد خوبی هم دارم. مدتی قبل تصمیم گرفتم خودرو پژو 206 خود را بفروشم و به جای آن یک خودرو هیوندا کوپه بخرم.
برای همین از طریق یکی از دوستانم با پسری به نام بهنام آشنا شدم. او به من گفت پدرش نمایشگاه دارد و می‌تواند کمکم کند. روز بعد هم تماس گرفت و گفت ماشین مورد نظرم را پیدا کرده است. به همین خاطر قرار شد شب به دیدن ماشین بروم.
آن شب به محل قرارمان درخیابان پیروزی رفتم و لحظاتی بعد هم بهنام با دو پسر دیگر آمد. دقایقی بعد در مقابل ساختمانی چند طبقه نگه داشت و به این بهانه که مدارک و سوئیچ ماشین بالاست مرا به داخل آپارتمان دعوت کرد، اما وقتی وارد شدم او و دو دوستش مرا مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار دادند و 5 هزار دلار به همراه 370 هزار تومان پول نقدم را دزدیدند.
من که بشدت ترسیده و کتک خورده بودم در فرصتی مناسب موفق به فرار شدم، اما درخیابان سوار خودرو ماکسیمایی شدم که متأسفانه او هم قصد آزار و اذیت مرا داشت که با زحمت فراوان ازاین دام نجات یافتم.»
ازسوی دیگر متهمان که با شنیدن اظهارات دخترجوان شوکه بودند منکر ماجرا شده و با صراحت اظهارداشتند که هیچ اجباری در کار نبوده و دختر جوان با پای خود وارد خانه شده است.
با توجه به اظهارات متناقض شاکی و سه متهم، تحقیقات در این باره ادامه یافت تا اینکه بازپرس جنایی با کشف تناقضات دختر، پی برد او با میل و خواسته خودش به خانه پسران رفته است.
بدین‌ترتیب «ملیکا» که رازش را فاش شده دید به ناچارلب به سخن گشود و گفت: «بهنام برای تتو به مغازه‌ام آمد اما چون تتو درد داشت، از انجامش پشیمان شد. بعد از آن صحبت به خرید ماشین کشید و بهنام وقتی فهمید که من دنبال خودروی هیوندا کوپه هستم گفت پدرش نمایشگاه دارد و یک خودروی هیوندا کوپه زرد رنگ برای فروش دارند که می‌تواند با قیمتی مناسب آن را به من بفروشد.
آن شب بهنام مرا به خانه‌اش دعوت کرد و من هم قبول کردم و رفتم،اما بعد از این میهمانی که دو نفر از دوستانش هم بودند، بین ما مشاجره شدیدی درگرفت و من هم برای انتقام از او و دوستانش ماجرای آزار و اذیت و سرقت 5 هزار دلاری را مطرح کردم تا از این طریق به پول خوبی برسم.»
باتوجه به اظهارات دختر جوان، پسران از اتهام تجاوز تبرئه شدند و پرونده برای رسیدگی به موضوع رابطه نامشروع به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید