عکس/ سند خرید و فروش دختر 20 ساله توسط داعش

عکس/ سند خرید و فروش دختر 20 ساله توسط داعش

"ابومنعم مالکیتش بر [نجمة سعید] را در مقابل 6.500 (بدون ذکر نوع پول) معادل ... (نامفهوم) دلار آمریکا به ابوالزبیر منتقل کرد"

کد خبر : ۳۹۶۱۱
بازدید : ۲۸۲۰
سندی از داعش در موصل به جای مانده است که در آن مالکیت یک دختر 20 ساله به عنوان کنیز بین 2 داعشی منتقل می‌شود.

به گزارش عصرایران، سندی که از داعش به جای مانده در موصل یافته شده است. موصل مرکز داعش در عراق بود که طی روزهای گذشته آزاد شد.

بالای این سند عنوان "دلیل مالکیت" درج شده است و دارای شماره، تاریخ و سربرگ دادگاه شرعی داعش است.
عکس/ سند خرید و فروش دختر 20 ساله توسط داعش
در این سند آمده است "دادگاه شرعی ولایت نینوی / دفتر قراردادهای ازدواج آسان مالکیت "ابوالزبیر" بر "سبیه" "نجمیة سعید اسماعیل" با مشخصات 20 سال سن، رنگ چشم عسلی، لاغر اندام، قد کوتاه 130 سانتی متر را ثبت می‌کند".

در انتهای سند نماینده دادگاه پس از امضای سند از سوی دو طرف معامله مشاهدات خود و موضوع سند را به این شکل آورده است: برادر "ابومنعم" به همراه برادر "ابوالزبیر" نزد من حاضر شدند و نزد من برای فروش "نجمه سعید" توافق کردند. ابومنعم مالکیتش بر [نجمة سعید] را در مقابل 6.500 (بدون ذکر نوع پول) معادل ... (نامفهوم) دلار به ابوالزبیر منتقل کرد.

در این سند چندین اصطلاح دینی از قبیل "ملک الیمین" و "سبیه" برای توصیف دختر مورد معامله با هدف توجیه این معامله با منطق اسلامی استفاده شده است.

داعش در عراق و سوریه دختران جوان به ویژه دختران ایزدی مذهب را در شهرهایی که اشغال می‌کردند به عنوان غنیمت اسیر می‌کرد و داعشی‌ها آنها را به عنوان غنیمت جنگی مورد معامله قرار می‌دادند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید