مجازات تقلیدکنندگان صدای دختران در عربستان!

مجازات تقلیدکنندگان صدای دختران در عربستان!

یک کارشناس حقوقی سعودی تأکید کرد برخی افراد با هدف فریب دیگران، صدای دختران را تقلید می کنند که این اقدام در عربستان جزو جرائم اینترنتی است و مجازات آن گاهی به یک سال زندان و جزای مالی تا نیم میلیون ریال سعودی می رسد.

کد خبر : ۳۹۹۶۴
بازدید : ۱۱۵۰
مجازات تقلیدکنندگان صدای دختران در عربستان!
در عربستان کسانی که با تقلید صدای دختران، دیگران را فریب می دهند، مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

به گزارش العالم، یک کارشناس حقوقی سعودی تأکید کرد برخی افراد با هدف فریب دیگران، صدای دختران را تقلید می کنند که این اقدام در عربستان جزو جرائم اینترنتی است و مجازات آن گاهی به یک سال زندان و جزای مالی تا نیم میلیون ریال سعودی می رسد.

احمد الجطیلی، مشاور حقوقی گفت: ماده سوم قانون مبارزه با جرایم اینترنتی تصریح می کند هر کس از تلفن همراه دوربین دار خود یا وسیله مشابه آن استفاده نادرست کند و باعث آبروریزی دیگران یا آسیب رساندن به آنها شود به زندان تا یک سال و جزای مالی تا نیم میلیون ریال محکوم می شود.

وی افزود: ماده ششم قانون مجازات هرکسی را که در نظم عمومی اخلال ایجاد کند یا به ارزش های دینی و آداب عمومی لطمه بزند به حبس تا ۵ سال و جزای نقدی ۳ میلیون ریالی محکوم می شود.

پدیده تقلید صدای دختران در عربستان زیاد به چشم می خورد. کسانی که دست به این کار می زنند با به دام انداختن قربانیان خود از آنها سوءاستفاده مادی و باج خواهی می کنند یا موجب آبروریزی برای آنها می شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید