۸ قاتل جنایتکار امروز پای چوبه دار

8 مرد محکوم به قصاص امروز پای چوبه دار می‌روند.

کد خبر : ۴۰۰۹
بازدید : ۱۷۸۴
8 مرد محکوم به قصاص امروز پای چوبه دار می‌روند.

به گزارش همشهری، براي همين روز حادثه براي صحبت با او به ديدنش رفته اما با هم درگير شدند و او دست به جنايت زد. اين مرد پس از محاكمه در دادگاه كيفري، به قصاص محكوم و حكمش از سوي ديوان‌عالي‌ كشور تأييد شد. دومين جنايتكاري كه نامش در فهرست اعدامي‌هاي امروز است، سرايدار كارخانه‌اي در بومهن بود.

او 23مرداد91 يك راننده نيسان كه ميليون‌ها تومان پول همراهش بود را به بهانه فروش ضايعات به كارخانه كشاند. وي راننده را با ضربه ميله آهني به قتل رساند و جسدش را به آتش كشيد و خاكسترش را به رودخانه‌اي ريخت تا پول‌هايش را سرقت كند اما فكرش را هم نمي‌كرد كه دوربين مداربسته، چهره او را ثبت كرده است.

وي بعد از دستگيري به قصاص محكوم شد و اين رأي به تأييد ديوان عالي كشور رسيد. سومين محكوم به قصاص مردجواني بود كه 14تيرماه سال87 در بخش گلستان در جريان يك تصادف جنايت آفريد. او درحالي‌كه سوار بر موتور بود با يك خودروي پژو برخورد كرد و همين باعث شد كه در درگيري يكي از سرنشينان پژو را با ضربات چاقو به قتل برساند.

اما چهارمين جنايتكار 15فروردين‌ماه88 در پيشواي ورامين به علت اختلاف ملكي مرد ميانسالي را به قتل رساند.

او پس از دستگيري به جنايت اعتراف كرد و در دادگاه به قصاص محكوم شد كه قضات ديوان‌عالي كشور اين راي را تاييد كردند و او در يك قدمي مرگ قرار گرفت. پنجمين فردي كه امروز پاي چوبه دار قرار مي‌گيرد، مردي است كه 8 ارديبهشت90 با شليك گلوله شريكش را به قتل رساند. او در بازجويي‌ها مدعي شد از آنجا كه مقتول به او بدهكار بود و قصد نداشت بدهي‌اش را پرداخت كند، دست به اين جنايت مسلحانه زده است.

ششمين اعدامي 8 تيرماه سال89 جواني را در يك درگيري به قتل رساند. وي پس از دستگيري در خصوص انگيزه‌اش گفت: مقتول را مي‌شناختم و مدتي قبل موبايلم را در اختيارش قرار دادم اما او عكس خواهرم را به گوشي خودش بلوتوث كرد و همين آغاز درگيري مرگبار ما بود. هرچند او مدعي بود عكس را پاك كرده اما مطمئن بودم دروغ مي‌گويد كه سرانجام در درگيري او را به قتل رساندم. هفتمين جنايتكار 7 آبان91 در يك نزاع دسته‌جمعي و به هواخواهي از پسرعمويش جواني را به قتل رساند و به قصاص محكوم شده است. اما هشتمين محكوم به مرگ، جنايتكاري است كه براي چندمين بار قرار است پاي چوبه دار برود.

وي چند سال پيش در زندان با شخصي آشنا شد و بعد از آزادي به خانه او رفت و آمد مي‌كرد تا اينكه يك روز بعد از بيهوش‌كردن او با دوغ مسموم، وي را به قتل رساند تا اموالش را سرقت كند. او پيش از اين چندبار ديگر هم پاي چوبه دار رفت اما هر بار توانست از اولياي دم مهلت بگيرد و به زندان بازگردد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید