سیل جان 11 تن را در کشور گرفت

مدیرکل بحران استان تهران از مرگ چهار تن در پی جاری شدن سیلاب و طغیان مسیل‌های فصلی در ورامین خبر داد.

کد خبر : ۴۰۳۱
بازدید : ۲۹۶۳
فرادید | مدیرکل بحران استان تهران از مرگ چهار تن در پی جاری شدن سیلاب و طغیان مسیل‌های فصلی در ورامین خبر داد.

هادی رحمتی در این باره گفت: در پی بارش‌های عصر روز جمعه و جاری شدن آب از شمال تهران، کانال قیام دشت طغیان کرده و منجر به انسداد جاده امام رضا شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه ترافیک سنگینی در جاده ایجاد شده و تعدادی از خودروهای سواری نیز دچار نقص فنی شده و متوقف شدند، گفت: در حال حاضر عوامل راهداری و راهور در حال بازگشایی مسیر هستند.

رحمتی همچنین از مرگ چهار تن در پی طغیان مسیل‌های فصلی در روستای توچال از توابع پاکدشت ورامین خبر داد و گفت: این افراد به احتمال زیاد برای گردش و تفریح به این منطقه آمده بودند که دچار این حادثه شدند.

مدیرکل بحران استان تهران ادامه داد: تعدادی از شهروندان نیز دچار مجروحیت شده‌اند که در بیمارستان رسیدگی به وضعیتشان ادامه دارد اما تعداد دقیق آنها را نمی‌دانم.

همچنین سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: رگبار در منطقه شرق استان تهران - مناطق شریف آباد، چهل قز، قیام دشت و توچال - موجب آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شد. در اثر این حادثه پنج تن از اعضای یک خانواده و سه نفر دیگر مفقود شدند و درحال حاضر چهار تیم از شهرستانهای پاکدشت، ورامین و پیشوا با تجهیزات موتور پمپ و دو قلاده سگ در جستجوی مفقودین هستند.

این در حالی است که خبرگزاری مهر از کشته شدن شش تن در سیل تهران خبر می‌دهد. مهر به نقل از هادی تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پاکدشت نوشت: آخرین آمار کشته شدگان در این شهرستان به شش نفر افزایش یافته است و تلاش های امدادی همچنان ادامه دارد.

افزایش شمار کشته شدگان سیل در کشور
دقایقی پیش رییس سازمان مدیریت بحران کشور اسماعیل نجار از افزایش شمار کشته شدگان سیل در سراسر کشور به 11 تن خبر داد.،

او در این باره گفت: در پی بارش‌های شدید یکی، دو روز گذشته و جاری شدن سیلاب و سیل در برخی از نقاط کشور متاسفانه 11 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که چهار نفر از این افراد در پاکدشت، یک تن در شهرری، یک تن در آذرشهر آذربایجان شرقی، چهار تن در بندرعباس و یک تن دیگر نیز در بجنورد جان خود را از دست داده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید