آیت‌الله مصباح نشانی نارمک را فراموش کرده‌؟

دوران احمدی‌نژاد سرشار از اتفاق‌های منحصربه فرد در طول تاریخ 2500 ساله ایران بود. روزگاری که اطاعت از احمدی‌نژاد اطاعت از پروردگار خوانده می‌شد، این فرد در پاسخگویی به مشکلات زمان ریاستش، مردم را به سخره می‌گرفت و وقتی چرایی گرانی مواد مصرفی خانوار از او پرسیده‌ می‌شد با خنده آدرس محل زندگی خود را می‌داد و به طعنه می‌گفت که از آنجا خرید کنند.

کد خبر : ۴۰۳۲
بازدید : ۳۰۷۴
روزنامه قانون نوشت:

حال بعد از اينكه ديگر نه خبري از گراني‌هاي بي‌رويه وبي‌ضابطه است و نه خبري از احمدي‌نژاد، معلم اخلاق و پشتيبان سال‌هاي نه چندان دور احمدي‌نژاد كه بارها به افرادي كه به دنبال رفع مشكلات مردم بودند، مي‌گفت مادي‌گرا و آنها را نقد مي‌كرد، امروز زبان به گلايه باز كرده كه چرا كالاي زندگي مردم گران مي‌شود؟! اي كاش يكي مانند احمدي‌نژاد بود و در پاسخ، آدرس نارمك تهران را به ايشان مي‌داد و اعلام مي‌كرد اگر گراني‌ها بعد از اين همه وقت كه مردم را كلافه كرد، بر شما هم تاثيرگذاشت مي‌توانيد به محله احمدي‌نژاد برويد و از آنجا خريد كنيد تا كمي از مشكلات مردم با خبرشويد.

بيداري بعد از سال‌ها
به گزارش خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي سراسركشوردرحالی‌که مصباح یزدی در ایام دولت احمدی‌نژاد، هیچگاه نسبت به وضعیت معیشتی مردم و همچنین تشدید نجومی قیمت‌ها و تورم سخنی به میان نیاورده بود، در دولت جدید ضمن ابراز دلواپسی در این مورد و نگرانی برای شرایط مردم، برای نخستین بار گفت: امروز جنس و کالایی می‌خریم به عنوان مثال ۳ هزار تومان اما این جنس در هفته بعد ۸‌هزار تومان می‌شود، پس چگونه گفته می‌شود که تورم کاسته و تحریم‌ها برداشته شده است؛ ان‌شاء ا... که سخن این افراد درست است و عقل ما نمی‌رسد. وی که در موسسه خود و در جمع دانشجویان سخن می‌گفت، در عین حال با بیان اینکه تنها تأمین آب و نان مردم هنر نیست، اظهار داشت: آب و نان جنبه حیوانی انسان است، آنچه انسان را سعادتمند می‌کند وجهه ارزشی او به شمار می‌رود؛ نخبگان می‌توانند سرنوشت یک کشور را تغییر دهند.

وی ادامه داد: کشور ایران از هر طرف به وسیله تحریم‌های اقتصادی، علمی و دفاعی مورد هجوم است اما خداوند به برکت اسلام و رهبری حضرت امام و رهبر انقلاب کشور را در غالب موارد بی‌نیاز کرد؛ آنچه سبب پیروزی بر دشمنان می‌شود خدمات فرهنگی است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید