مرگ تلخ کودک 8 ساله در رودخانه مند بوشهر

جسد کودک ۸ ساله در رودخانه مند بوشهر در عملیات امدادگران پیدا شد.

کد خبر : ۴۰۵۴
بازدید : ۱۴۰۰
جسد کودک ۸ ساله در رودخانه مند بوشهر در عملیات امدادگران پیدا شد.

فرماندار شهرستان دشتی بوشهر به ایرنا گفت: با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر و غواصان نیروی دریایی استان بوشهر جسد کودک ۸ ساله غرق شده در رودخانه مند پیدا شد.

غلامرضا مهرجو افزود: پس از ۸ ساعت تلاش نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر و غواصان نیروی دریایی اعزامی از ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهرجسد کودک ۸ ساله غرق شده در رودخانه مند دشتی پیدا شده است.

وی یادآورشد: سه تیم از نیروهای امدادگرجمعیت هلال احمر شهرستان دشتی و نیروهای غواص از منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در یافتن جسد کودک ۸ ساله غرق شده مشارکت داشتند.

فرماندار دشتی از تلاش‌های نیروهای امدادگرهلال احمر، غواصان نیروی دریایی ارتش، ستاد مدیریت بحران و نیروهای بومی برای یافتن جسد کودک ۸ ساله تقدیر کرد.

امیرحسین حسینی سرشت کودک ۸ ساله از اهالی بخش کاکی شهرستان دشتی که ظهر پنجشنبه گذشته با خانواده به حاشیه رودخانه مند درنزدیکی روستای مسیله رفته بود به دور از چشم والدین به کنار رودخانه رفت و در آب غرق شده بود.

رودخانه مند در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب خورموج و ۱۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است. شهرستان دشتی با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید