سوسک جادار برمی‌گردد

سوسک جادار برمی‌گردد

موتور ترند این خبر را از قول هربرت دیس که با اوتو اکسپرس مصاحبه کرده، به این مضمون منتشر نموده که : «خودروهای نوستالژیک فولکس بخش مهمی از اعتبار و تاریخ این برند را تشکیل می دهند و برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

کد خبر : ۴۰۵۸۹
بازدید : ۲۵۲۴
سوسک جادار برمیگردد


فرادید | موتور ترند با انتشار خبری از تلاش فولکس واگن برای تولید خودروی مفهومی آی دی باز (I.D. Buzz) خبر داد. این وبسایت معتبر از قول هربرت دیس مدیرعامل فولکس واگن نوشته بزرگترین خودروساز جهان به زودی نمونه تولیدی میکرو ون آی دی باز را روانه بازار خواهد کرد. استفاده از قوای الکتریکی و یک طراحی کاملا مدرن از مهم ترین نکات درباره خودروی آی دی باز است.
به گزارش فرادید، موتور ترند این خبر را از قول هربرت دیس که با اوتو اکسپرس مصاحبه کرده، به این مضمون منتشر نموده که: «خودروهای نوستالژیک فولکس بخش مهمی از اعتبار و تاریخ این برند را تشکیل می دهند و برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردارند. در عین حال مدت هاست تصمیم داریم در رده میکرو ون خودرویی را تولید کنیم که آی دی باز نمونه مفهومی آن استـ». البته آنچنان که دیس گفته هنوز زمانی قطعی برای عرضه آی دی باز در نظز گرفته نشده اما احتمالا این خودرو در فاصله سال های 2020 تا 2022 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
این خودروی جدید که از نسل نوین پلتفورم های فولکس واگن با نام ام ای بی (MEB) سود می برد، اختمالا با استفاده از دو موتور الکتریکی 110 کیلووات ساعتی لیتیوم یون به بازار عرضه خواهد شد و اختمالا قادر خواهد بود با یک بار شارژ، در یک رنج 400 کیلومتری بدون مصرف هیچ یک از انواع سوخت های فسیلی حرکت کند در حالی که با قدرت 369 اسب بخاری که از دو موتور الکتریکی به دست می آورد، قادر خواهد بود در استانداردهای بالای رانندگی و هندلینگ به سرنشینان لذت مناسب سواری را بچشاند.
سوسک جادار برمیگردد
اتاق این خودرو نیز همانند طراحی بدنه و موتور سبکی جدید دارد و علاوه بر تجهیز به آخرین تکنولوژی های ارتباطی و رفاهی، طوری طراحی شده که با چرخش صندلی ها به یک سالن جلسات و یا اتاق جادار برای بارگیری وسایل تبدیل شود. فولکس واگن روی سری جدید محصولات الکتریکی خود که در عین استفاده از طراحی مدرن به موتورهای برقی و سیستم رانندگی خودکار مجهز هستند، نام آی دی را گذارده و قرار است در انواع هاچ بک، وانت و ون اقسامی از این سری را تا سال 2025روانه بازارهای جهانی کند.

سوسک جادار برمیگردد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید