درآمد 60 میلیونی برای مربی والیبال

یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی والیبال توانسته با راه اندازی آکادمی والیبال، به درآمد ماهی 60 میلیون تومان برسد.

کد خبر : ۴۰۵۹
بازدید : ۱۴۴۱
یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی والیبال توانسته با راه اندازی آکادمی والیبال، به درآمد ماهی 60 میلیون تومان برسد.

به گزارش خبرآنلاین، از چند سال قبل که تیم ملی والیبال ایران با ولاسکو نتایج درخشانی گرفت و به لیگ جهانی راه یافت، تب والیبال در ایران داغ شد و خیلی از خانواده ها دوست داشتند فرزندان خود را به کلاس والیبال بفرستند. حالا هم با حضور کواچ، همچنان این تب والیبالی داغ است و کلاس های آموزش والیبال مورد توجه پدر و مادرهایی هستند که دوست دارند فرزند خود را به این رشته بفرستند.

بهروز عطایی یکی از مربیان مطرح والیبال ایران که هفته گذشته مهمان کافه خبر بود، درباره این موضوع گفت: «الان یکی از بازیکنان قدیمی تیم ملی والیبال در استانی دور افتاده فعالیت می کند. الان این قدر تب والیبال در کشور داغ است که این مربی ماهی 300 تا شاگرد دارد. اگر از هر کدام از شاگردانش 200 هزار تومان در ماه بگیرد، می شود ماهی 60 میلیون تومان. این پتانسیلی است که ایجاد شده چون خانواده ها دوست دارند فرزندان خود را به کلاس های والیبال بفرستند.»

او ادامه داد: «البته یک وقتی مردم بچه هایشان را می فرستند زیر دست این دوست عزیزم که از بزرگان والیبال ایران بوده، یک زمانی هم بچه های مردم می روند زیر دست یک عده آدم سودجو و خانواده ها باید مراقب این موضوع باشند.»

بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال هم که در این نشست حضور داشت، حرف عطایی را ادامه داد و گفت: «یک سری کانون راه افتاده اند و از این تب والیبال در جامعه استفاده می کنند. ما در کرج موردی داشتیم که با بچه ها قرارداد بلند مدت می بستند و از آن ها و خانواده شان تعهد محضری می گرفتند که این قرارداد بلند مدت لازم الاجرا باشد. بعد هم کاری برای این بچه ها نمی کردند. یک موقع شما فرزندتان را می فرستید به آکادمی باشگاه هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید، و می دانید که روی فرزندتان کار می کنند و او را رشد می دهند.»

او ادامه داد: «این افراد در کرج هیچ کاری انجام نمی دادند. یک توپ می انداختند وسط زمین و 300 تا شاگرد هم دارند. این ها دنبال این هستند که از جمع این نفرات، یک استعداد کشف شود و بروند از او بهره برداری کنند. چون سیستم والیبال ما طوری است که خیلی خوب جواب می دهد و این افراد می دانند که ممکن است از همین جمع، یکی دو نفر استعداد خوبی داشته باشند. فرشان هم با این شخصی که آقای عطایی گفت، در این است که دنبال سودجویی و منافع شخصی خود هستند.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید