بلیت یک میلیونی برای تئاتر شهاب حسینی!

بلیت یک میلیونی برای تئاتر شهاب حسینی!

شهاب حسینی پس از پایان ماه مبارک رمضان، نمایشی را با بازی خودش و علی نصیریان در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برده و استقبال زیاد مردم برای تماشای این نمایش باعث شد که از همان ابتدا بلیت‌های «اعتراف» برای چند هفته جلوتر پیش فروش شود تا بسیاری از کسانی که خواهان دیدن این نمایش و به نوعی شهاب حسینی و علی نصیریان روی صحنه هستند، برای خرید بلیت به دردسر بیفتند.

کد خبر : ۴۰۶۴۲
بازدید : ۱۳۷۷
بلیت یک میلیونی برای تئاتر شهاب حسینی!
بلیت نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی با قیمت یک‌ میلیون تومان به بازار سیاه رسید.
به گزارش میزان، شهاب حسینی پس از پایان ماه مبارک رمضان، نمایشی را با بازی خودش و علی نصیریان در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برده و استقبال زیاد مردم برای تماشای این نمایش باعث شد که از همان ابتدا بلیت‌های «اعتراف» برای چند هفته جلوتر پیش فروش شود تا بسیاری از کسانی که خواهان دیدن این نمایش و به نوعی شهاب حسینی و علی نصیریان روی صحنه هستند، برای خرید بلیت به دردسر بیفتند.

در حالیکه طبق اطلاعات سایت فروش اینترنتی این نمایش (ایران نمایش)، بلیت‌های «اعتراف» تا تاریخ هفتم شهریور ماه به طور کامل پیش فروش شده، در یکی‌ از سایت‌های مطرح خرید و فروش اینترنتی تعدادی از بلیت‌های نمایش با قیمتی گزاف به فروش گذاشته شده است.


بلیت یک میلیونی برای تئاتر شهاب حسینی!

البته با توجه به نبود بلیت، فروشندگان منصفی هم بوده‌اند که بلیت‌های خود را در تیرماه و نیز برای مرداد ماه با همان قیمت اصلی بلیت یا نهایتا با قیمت ۱۵۰ هزارتومان برای فروش ثبت کرده‌اند، اما یکی از این دوستداران هنر دو عدد بلیت اواخر مردادماه را در ردیف اول سالن اصلی تئاتر شهر و با این تبلیغ که "صندلی‌ها درست روبروی جایگاه بازی علی نصیریان و شهاب حسینی است"، به قیمت یک میلیون تومان برای هر بلیت فروش گذاشته است.

این فروشنده که به نظر می‌رسد نمایش را یک‌بار دیده یا حداقل از جزئیات صحنه‌ و شماره صندلی‌ها اطلاع دقیق دارد، همچنین به خریدار احتمالی اطمینان داده است که می‌تواند بلیت‌ها را در محل تئاترشهر تحویل دهد.

البته این تنها مورد فروش بلیت این نمایش با قیمتی نجومی برای یک تئاتر نیست و در آگهی دیگری بلیت‌هایی با قیمت ۸۰۰ هزار تومان برای فروش در مردادماه در سایت درج شده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید