زنان متولد دهه 50 بیشترین مراجعان سایت همسریابی

مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان گفت: بانوان متولد دهه 50 و آقایان متولد دهه70 بیشترین مراجعان سایت همسان گزینی به شمار می آیند.

کد خبر : ۴۱۰۳
بازدید : ۶۷۶۳
فرادید | مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان گفت: بانوان متولد دهه 50 و آقایان متولد دهه70 بیشترین مراجعان سایت همسان گزینی به شمار می آیند.

زهره حسینی در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج، شمار ثبت نام کنندگان در سایت همسان گزینی را تاکنون 17 هزار و500 تن اعلام کرد و اظهار داشت: البته تمام مراحل ثبت نام این افراد به پایان نرسیده است.

حسینی، افزود: از این تعداد ثبت نام کننده، هشت درصد، سابقه ازدواج قبلی داشته اند.

مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان، همچنین گفت: از مدت اجرایی شدن این طرح تاکنون، چهار هزار و 500 معرفی و 140 مورد ازدواج رخ داده است.

وی، اظهار داشت: متولدین دهه 60، دهه50 و دهه40 و پس از آن متولدین دهه 70 از بیشترین مراجعان به سایت همسان گزینی تبیان هستند؛ضمن اینکه زنان و مردان متولد دهه 60 به یک میزان در سایت ثبت نام کرده اند.

حسینی، میزان استقبال ثبت نام کنندگان از سایت همسان گزینی تبیان از زمان رونمایی این سایت (25 خرداد امسال) را زیاد ارزیابی کرد و در خصوص تفاوت طرح همسان گزینی تبیان با سایر سایت های همسریابی گفت: ارتباط نداشتن دختران و پسران در سایت، وجود افرادی به عنوان معرف ازدواج، امنیت و حفاظت از اطلاعات دو طرف، رایگان بودن و راستی آزمایی اطاعات ثبت شده در سایت از جمله وجه تفاوت ها به شمار می آید.

وی در ادامه، ترویج ازدواج پایدار و موفق را هدف اصلی طرح همسان گزینی اعلام و تاکید کرد: در نظر نداریم تنها به افزایش آمار ازدواج توجه کنیم، غربال گری و روند پیگیری ازدواج طرفین از برنامه های ما به شمار می آید.

وی از رونمایی سایت همسان گزینی در استان اصفهان طی هفته گذشته خبر داد و افزود: در حال انجام کارهای ابتدایی برای رونمایی از این سایت در استان خراسان نیز هستیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید