تصاویر/ نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفتند!

تصاویر/ نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفتند!

برخی از نمایندگان مجلس روز گذشته در حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهوری عکس گرفتند که این عکس ها برخی به صورت سلفی و یکهویی و برخی نیز بصورت دسته جمعی گرفته شد.

کد خبر : ۴۱۲۵۷
بازدید : ۴۰۵۶

مراسم تحلیف رییس جمهوری دیروز با حاشیه هایی همراه بود که یکی از این حاشیه ها گرفتن عکس سلفی با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.


به گزارش جام جم آنلاین، برخی از نمایندگان مجلس روز گذشته در حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهوری عکس گرفتند که این عکس ها برخی به صورت سلفی و یکهویی و برخی نیز بصورت دسته جمعی گرفته شد.

این اقدام نمایندگان که با واکنش هایی همراه بود سبب شد برخی همچون نماینده شیراز در پستی در اینستاگرام خود از مردم بخاطر این رفتار خود عذرخواهی کند.
(تصاویر) نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفتند!
(تصاویر) نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفتند!
(تصاویر) نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفتند!
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    وقتی اینها نمایندگان ملت باشند و با دیدن یک زن خارجی اینجور نیششان تا بناگوش بازه و خودشونو گم کردن خوب بیخود نیست ورود خانمها را به استادیومها ممنوع میکنند کلا ملت بی جنبه ای هستیم و به تاریخ 2500 ساله و اسلام ربطی نداره

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه از تراوش ذهن همین آقایون هست که چیزی متصاعد میشه بنام قانون که برای من و شما مینویسند و نتیجه این میشود که میبینیم.بدبختی.

  • اهورا ارسالی در

    اگه از یه آدم عادی این رفتار سر میزد شایسته نبود چه برسه به مثلا نماینده مجلس

  • ایرانی ارسالی در

    واقعا خجالت آوره ، چرا این همه ضعف شخصیتی دارن این آقایان (به ظاهر نمایندهء ملت هستند ولی ملت شریف ایران در واقعیت از نجیبترین مردم دنیا هستند).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید