کراس‌اوور فراری ساخته خواهد شد

کراس‌اوور فراری ساخته خواهد شد

اگر باید داشته باشید، چند وقت پیش مدیرعامل فراری یعنی «سرجیو مارکیونه» قویاً ساخت کراس‌اوور توسط این شرکت را رد کرد و به‌صراحت اذعان داشت که فراری هرگز کراس‌اوور نخواهد ساخت؛ اما چند وقتی است که دوباره شایعاتی مبنی بر احتمال ساخت کراس‌اوور توسط فراری به گوش می‌رسد و حالا مشخص شده که این احتمالات صرفاً شایعه نبوده‌اند

کد خبر : ۴۱۴۵۹
بازدید : ۱۴۷۵
اگر باید داشته باشید، چند وقت پیش مدیرعامل فراری یعنی «سرجیو مارکیونه» قویاً ساخت کراس‌اوور توسط این شرکت را رد کرد و به‌صراحت اذعان داشت که فراری هرگز کراس‌اوور نخواهد ساخت؛ اما چند وقتی است که دوباره شایعاتی مبنی بر احتمال ساخت کراس‌اوور توسط فراری به گوش می‌رسد و حالا مشخص شده که این احتمالات صرفاً شایعه نبوده‌اند زیرا مارکیونه طی گفتگویی در مورد موضوعات مالی و درآمدی به خبرنگاران گفته است:
کراس‌اوور فراری ساخته خواهد شد

به گزارش پدال، «ساخت کراس‌اوور توسط فراری احتمالاً روی خواهد داد اما این کار به سبک فراری انجام خواهد گرفت. در این بخش بازار فضای بسیار بزرگی وجود دارد و همچنین از طرف دیگر، افراد زیادی هستند که به داشتن یک فراری تمایل دارند؛ بنابراین این کار سودآوری فوق‌العاده‌ای برای ما به همراه خواهد داشت».

اما با وجود گزارشات قبلی، این تأیید تقریبیِ مارکیونه بر تولید کراس‌اوور فراری چندان شگفت‌انگیز نیست زیرا به دلیل محبوبیت فوق‌العادهٔ کراس‌اوورها، اکثر شرکت‌های خودروسازی به ساخت این خودروها روی آورده‌اند به‌گونه‌ای که دیگر برندهای زیرمجموعهٔ فیات یعنی مازراتی و آلفارومئو با معرفی مدل‌های لولنته و استلویو برای اولین بار به بخش کراس‌اوورها وارد شدند. علاوه بر این، دیگر برندهای اروپایی مانند بنتلی و جگوار نیز اخیراً برای اولین بار کراس‌اوورهایی را معرفی کرده‌اند و لامبورگینی و رولزرویس نیز به‌زودی کراس‌اوورهای خود را معرفی خواهند کرد که همهٔ این‌ها بر پایهٔ موفقیت پورشه کاین شکل گرفته‌اند.
کراس‌اوور فراری ساخته خواهد شد

بلومبرگ گزارش داده است که تأیید رسمی ساخت کراس‌اوور فراری احتمالاً در ابتدای سال آینده یعنی زمانی که این برند ایتالیایی طرح پنج‌سالهٔ خود تا سال 2022 را معرفی می‌کند، اعلام خواهد شد. اگر نهایتاً طرح ساخت کراس‌اوور توسط فراری تصویب شود، این خودرو تولید و سودی دو برابری را برای اسب سرخ مارانلو به همراه خواهد داشت.
از سوی دیگر رویترز گزارش داده است که به گفتهٔ مارکیونه، ساخت کراس‌اوور به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که لطمه‌ای به ارزش و تصویر برند فراری وارد نکند. وی گفته است که برای ساخت کراس‌اوور، استایل و سبک فراری در نظر گرفته شده نه توانایی‌های آفرود و بالا رفتن از تپه‌ها؛ بنابراین انتظار می‌رود کراس‌اوور فراری چیزی مثل یک GTC4 Lusso قدبلند با دو درِ اضافی در عقب باشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید