تصاویر/ مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان

تصاویر/ مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان

شانزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان دیروز در لندن به پایان رسید. در این رقابت ها، حسین کیهانی با عملکردی درخشان رکورد کشور در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع را که متعلق به حمید سجادی بود، پس از ۲۶ سال شکست. در ادامه عکس هایی از این دوره از مسابقات را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۴۱۶۸۹
بازدید : ۳۸۴۷
فرادید | شانزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان دیروز در لندن به پایان رسید. در این دوره از مسابقات که طی ۱۰ روز ادامه داشت، بزرگترین اسطوره تاریخ دو و میدانی یعنی یوسین بولت از دنیای حرفه‌ای این رشته خداحافظی کرد. بسیاری او را کسی می‌دانند که باعث جذب افراد بسیاری به این رشته مهیچ شد و به نوعی دو و میدانی را به شکلی گسترده به دنیا معرفی کرد.

به گزارش فرادید ، این مسابقات که اولین دوره آن در سال ۱۹۸۳ در هلسینکی فنلاند برگزار شد، تاکنون به صورت دوره‌ای و هر ۲ سال یکبار از آن سال در حال برگزاری است. هر چند بسیاری سطح این مسابقات را حتی از سطح دو و میدانی المپیک نیز بالاتر می‌دانند، اما نتایج امسال در مقایسه با دوره‌های پیشین چندان گواهی بر این ادعا نبود. در این دوره از مسابقات، نمایندگانی از ایران نیز حضور داشتند. احسان حدادی، حسن تفتیان، و حسین کیهانی که به ترتیب در مواد پرتاب دیسک، ۱۰۰ متر، و ۳۰۰۰ متر با مانع در این رقابت‌ها شرکت کردند، همگی در دور مقدماتی حذف شدند، هر چند که حسین کیهانی با عملکردی درخشان رکورد کشور در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع را که متعلق به حمید سجادی بود، پس از ۲۶ سال شکست. در ادامه عکس هایی از این دوره از مسابقات را ملاحظه می‌کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید