میباخ و سودای تولید یک کوپه روباز

میباخ و سودای تولید یک کوپه روباز

به لطف مهندسی پیشرو مرسدس بنز، 4 موتور الکتریکی در چهار قسمت مختلف بدنه و نیز باطری هایی در کف شاسی مستقر شده اند، تا میباخ 6 روباز با تولید 750 اسب بخار قدرت و بیش از 1000 نیوتن متر گشتاور، در زمانی کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر دست یابد در حالی که به دلیل تکنولوژی بالای باطری ها قادر است تا ظرف 5 دقیقه شارژ، حدود 100کیلومتر برد را نصیب مالک خودرو نماید.

کد خبر : ۴۱۸۴۷
بازدید : ۷۹۵۶

فرادید | میباخ در حال احیا است و گویا مرسدس در تلاش است تا کم کم به سمت استقلال دوباره این برند از بعد طراحی و فنی گام بردارد. این شرکت از سال گذشته که مدل فوق لوکس ویژن 6 را در معرض نمای گذاشت، همه را با محصولی که در عالی ترین سطح کیفیت، زیبایی و تجمل بود، به تعجب واداشت و در نهایت نیز عنوان بهترین خودروی فستیوال پبل بیچ را به دست آورد. حالا اما در اقدامی جالب، میباخ نمونه روباز سری6 را در خلال نمایشگاه پبل بیچ2017 معرفی کرده و تحسین همگان را برانگیخته است.

می باخ و سودای تولید یک کوپه روباز

به گزارش فرادید، طول بلند بدنه که به میزان 5.79 متر است در کنار رینگ های 24 اینچی و جلوپنجره بزرگ کرومی باعث شده تا میباخ ویژن 6 جاذبه حیرت انگیزی یافته و همانند یک قایق شکیل به نظر برسد. در عین حال تضاد جالب رنگ آبی اقیانوسی بدنه و رنگ سفید کابین و طراحی داخلی جذاب کنسول مرکزی و پانل درب ها به خوبی چشم ها را نوازش می دهد. مرسدس بنز در طراحی کابین از یک زبان در جریان و سیال استفاده کرده به گونه ای که همه جای بدنه تاثیر این نگرش را می توان به خوبی دید. بخش انتهایی بدنه و صندوق عقب از ارتفاع پایین شروع شده و پس از یک جهش به دماغه پرابهت جلو و چراغ های باریک و خشن وصل می شود. فارغ از فرم کلی بدنه، چراغ ها در جلو و عقب به خوبی با رویکرد کلی برند میباخ همراه است و با فرمی ریترو و نگاه به گذشته، قصد دارد شکوه گذشته میباخ را یادآوری کند.

می باخ و سودای تولید یک کوپه روباز

در فضای داخلی هم با الهام از طراحی مدل های قدیمی میباخ و نیز تجربه ارتباطات جدید، فرمی کلاسیک- مدرن داشته به طوری که طراحان میباخ درباره این شیوه طراحی گفته اند: «ما در طراحی فضای داخلی سعی کردیم در عین به کارگیری صفحات دیجیتال، تکنولوژی های ارتباطی مدرن و نیز ابزارالات رفاهی نوین، از دکمه ها و کلیدهای آنالوگ هم به میزانی بهره برده ایم تا تجربه ای جدید از یک فضای مدرن را با نگاهی کلاسیک و زیبا در هم آمیزیم.»

می باخ و سودای تولید یک کوپه روباز

در عین حال به لطف مهندسی پیشرو مرسدس بنز، 4 موتور الکتریکی در چهار قسمت مختلف بدنه و نیز باطری هایی در کف شاسی مستقر شده اند، تا میباخ 6 روباز با تولید 750 اسب بخار قدرت و بیش از 1000 نیوتن متر گشتاور، در زمانی کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر دست یابد در حالی که به دلیل تکنولوژی بالای باطری ها قادر است تا ظرف 5 دقیقه شارژ، حدود 100کیلومتر برد را نصیب مالک خودرو نماید. البته مرسدس بنز اعلام کرده مدل 6ویژن در دو نوع شارژ مختلف، دو سیکل 330 کیلومتری و یا 550 کیلومتری را به راحتی بپیماید. بنز وعده داده 6 ویژن تا 300 کیلومتر در ساعت نیز سرعت بگیرد ولی به دلیل برخی قوانین سرعت خودرو روی 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است. در نهایت اینکه با توجه به اقبال بالای بازار و رسانه ها به دو محصول اخیر میباخ می توان انتظار داشت این خودروهای زیبا به زودی تولید شوند اما کمپانی آلمانی فعلا از زمان دقیق تولید این دو محصول چیزی اعلام نکرده است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید