اعدام برای عامل آزار و تجاوز به دختر جوان

مردی که دختری جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به مرگ محکوم شد. این متهم ٣٠ ساله که جواد نام دارد، چندی قبل در پی شکایت دختری جوان بازداشت شد.

کد خبر : ۴۲۲۷
بازدید : ۲۰۷۴
مردی که دختری جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به مرگ محکوم شد. این متهم ٣٠ ساله که جواد نام دارد، چندی قبل در پی شکایت دختری جوان بازداشت شد.

شاکی بعد از مراجعه به پلیس استان فارس درحالی‌که بسیار مشوش بود، به کارآگاهان گفت: «در کوچه محل سکونتمان تنها ایستاده بودم که مردی سوار بر خودرو نزدیک شد. او بعد از توقف گفت اتومبیلش خراب است و از من خواست کمکش کنم. وقتی به طرفش رفتم، ناگهان چاقویی را بیرون آورد و زیر گلویم گذاشت. او من را به زور سوار خودرو کرد و به راه افتاد. از ترس جانم نمی‌توانستم کاری انجام دهم. بعد از چند دقیقه مرد غریبه توقف کرد و این‌بار دست و پایم را بست و کاپشنی را روی سرم کشید تا جایی را نبینم، بعد از آن به راهش ادامه داد».

شاکی در ادامه گفت: «بعد از طی مسافتی طولانی درحالی‌که به محلی خلوت رسیده بودیم و صدای هیچ ماشین دیگری به گوش نمی‌رسید، مرد غریبه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد سپس به سمت شهر برگشت و در نزدیکی خانه‌مان رهایم کرد».

کارآگاهان بعد از اطلاع از وقوع این جرم، تحقیقات خود را آغاز کردند و در وهله اول از شاکی خواستند به آنها در ترسیم چهره فرضی متهم ناشناس کمک کند. به‌این‌ترتیب، عکسی به دست آمد و پلیس سعی کرد از این طریق ردی از متهم کشف کند. بررسی آلبوم تصاویر افراد سابقه‌دار نشان داد متهم با مردی به نام جواد که تاکنون دو مرتبه دستگیر شده است شباهت زیادی دارد.
جواد سال‌ها قبل به اتهام آزار دختری جوان بازداشت شده بود. مأموران وقتی آن پرونده را مطالعه کردند فهمیدند دختر جوان در شکایتی مدعی شده بود این مرد به او تعرض کرده است. شاکی حتی بعد از این واقعه اقدام به خودسوزی کرده اما نجات یافته بود. این دختر با وجود طرح شکایت اولیه، در نهایت اظهاراتش را پس گرفته و همین امر موجب شده بود جواد از اعدام نجات پیدا کند.

سوابق این متهم همچنین نشان داد او دومین مرتبه به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده و اکنون نیز در حال گذراندن دوران محکومیتش است اما به‌تازگی با سپردن وثیقه از زندان مرخصی گرفته و آزاد شده است. مجموع این اطلاعات سبب شد جواد به‌عنوان مظنون اصلی پرونده شناخته و بازداشت شود. او که سعی داشت این‌بار جرمش را انکار کند، در مواجهه با شاکی چاره‌ای جز اعتراف پیش‌روی خود ندید. متهم بعد از اقرار به تعرض، در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه و در نهایت به مرگ محکوم شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید