مینی کوپر جی پی، سوسک قاتل!

مینی کوپر جی پی، سوسک قاتل!

نزدیک شدن به زمان برگزاری اتوشو فرانکفورت این کمپانی تصمیم به معرفی کانسپتی با نام جان کوپر وورکس جی پی گرفته است. پیتر شوانزرباور ، عضو هیات مدیره مینی این کانسپت را ترکیبی تمام و کمال از لذت و حس خاص رانندگی میداند.

کد خبر : ۴۲۶۵۳
بازدید : ۳۱۶۵
فرادید | مینی با انتشاری تصاویری جالب، خبر از رونمایی جدیدترین کانسپت خود با نام «جان کوپر وورکس جی پی» در اتوشو فرانکفورت داد. این خودرو که یک نمونه اسپورت و سبک مسابقه ای با تجهیزات ویژه است، علاوه بر بدنه ای ارتقا یافته، از رنگ بندی خاصی برخوردار بوده و ظاهر بسیار خشنی دارد. چراغ های عقب به طرحی از پرچم کشور انگلستان مزین شده و خودرو نیز با ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی، هیجان راننده را بیشتر می کند.
مینی کوپر جی پی، سوسک قاتل

به گزارش فرادید، شرکت مینی پنجاه سال پیش و در سالهای پایانی دهه 60 میلادی با یکی از قهرمانان افسانه ای خود پیروز مسابقات رالی مونت کارلو شد. حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری اتوشو فرانکفورت این کمپانی تصمیم به معرفی کانسپتی با نام جان کوپر وورکس جی پی گرفته است. پیتر شوانزرباور ، عضو هیات مدیره مینی این کانسپت را ترکیبی تمام و کمال از لذت و حس خاص رانندگی میداند.

مینی کوپر جی پی، سوسک قاتل
به گفته وی تیم طراحی و مهندسی تلاش داشته اند تا مجموعه ای جذاب از طراحی هیجان انگیز و جوان پسند را با المانهای یک خودرو رالی را با هم‌تلفیق کرده و کانسپت متفاوتی را خلق نمایند. ترکیب رنگ های مشکی، نقره ای، قرمزف نارنجی و تریم پیانو بلک کمک کرده تا در کنار نصب میله های تعادل درون اتاق، فضای کابین «مینی کوپر جی پی» حال و هوایی مسابقه ای پیدا کند. کمربندهای پنج نقطه اتصال در کنار صندلی های اسپورت مسابقه ای که بدن سرنشینان را کاملا محافظت می کنند، کمک می کند تا ایمنی این خودرو در کنار هیجان بالایی که ایجاد می کند، حفظ شود.
مینی کوپر جی پی، سوسک قاتل

مینی تلاش کرده تا با حذف دستگیره ها، شیشه بالابر و صندلی های عقب، وزن جی پی را به شدت کاهش دهد تا نسبت وزن و قدرت خودرو بهبود یابد. از انجا که این خودرو یک نمونه صرفا مفهومی است، اطلاعات دقیقی از ویژگی های فنی مینی اعلام نشده است. مینی عنوان کرده همزمان با معرفی رسمی این خودرو در اتوشو فرانکفورت اطلاعات دقیق تری از این خودرو منتشر خواهد شد.

مینی کوپر جی پی، سوسک قاتل
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید