جنسیس جی70، اجتماع چند ژن خوب

جنسیس جی70، اجتماع چند ژن خوب

در داخل اتاق همه چیز یادآور محصولات انگلیسی از قبیل جگوار و بنتلی است. داشبورد آشکارا به محصولاتی نظیر جگوار اف تایپ شبیه شده و حالتی نئوکلاسیک دارد. یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی که به سیستم دستیار هوشمند صوتی کاکائو در کنار اپل کار پلی و اندروید اوتو مجهز است کار اتصال راننده به فناوری های روز را برعهده دارد

کد خبر : ۴۲۸۸۵
بازدید : ۵۱۲۶

فرادید | سرانجام پس از مدت ها انتظار، هیوندای از نسل جدیدی از خودروهای خود تحت برند جنسیس با نام جی70 رونمایی کرد. این مدل که قرار است به رقابت با سدان های کوچک و اسپورتی نظیر آلفا رومئو جولیا، مرسدس بنز سی کلاس، ب.ام.و سری3، کادیلاک ATS و جگوار ایکس.ای بپردازد، شباهت چندانی به کانسپت نیویورک نداشته و متاسفانه در مقایسه با نمونه مفهومی افت شدیدی را در بخش طراحی به خود دیده است.

جنسیس جی70، سدان کره ای به علاوه چند ژن خوب
به گزارش فرادید، در عین حال این خودروی کره ای با طرحی که به طور میانگین از هر برند یک بخش را به عاریت گرفته در تلاش است تا هم لوکس باشد و هم اسپورت، ازین رو سعی کرده با ایجاد یک بدنه کشیده، پهن و کوتاه، نمونه آمریکایی از یک سدان لوکس اروپایی باشد. در واقع جنسیس در ساخت جی70 سعی کرده الگوهای قدیمی سدان های اسپورت لوکس آمریکا در دهه 70 و 80 میلادی را با یک سدان مدرن آلمانی به هم آمیزد تا همه مخاطبان و خریداران خود را راضی نگه دارد. البته نتیجه کار چندان رضایت بخش نیست و برخلاف کانسپت نیویورک که خودرویی به غایت زیبا و برازنده بود، جی70 محصولی است میانمایه و متوسط که بیش از آنکه یادآور آئودی یا ب.ام.و باشد، شبیه اینفینتی، لکسوس و آکورا است.
جنسیس جی70، سدان کره ای به علاوه چند ژن خوب

اما همه چیز در مورد جنسیس بد نیست و این خودرو چه در بخش فنی و چه در بحث تجهیزات یکی از خودروهای سرآمد این کلاس است. استفاده از موتورهای 4 و6 سیلندر سبک وزن و قدرتمند کمک کرده تا جی70 شتاب و هندلینگ مناسبی داشته باشد و در عین حال به لطف ابعاد بزرگ اتاق و بدنه، این خودرو جادارتر از عمده خودروهای این رده از بازار از جمله ب.ام.و سری3 است. موتور این خودرو در نمونه پایه یک نمونه 2 لیتری توربوی 248 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور است که در تریم بالاتر می تواند 251 اسب بخار قدرت تولید کند. یک گونه دیزلی 2.2 لیتری توربو و 200 اسب بخاری هم وجود دارد که برای خریداران آمریکایی قابل سفارش نیست.

جنسیس جی70، سدان کره ای به علاوه چند ژن خوب
موتور دیگر جی70 که قدرت بالاتری دارد، یک نمونه 6سیلندر 3.3 لیتری توربو است که با قدرت 365 اسب بخار قدرت و 380 پوند فوت گشتاور می تواند راننده را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برساند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر این خودرو در حالی در 4.7 ثانیه رقم می خورد که این موتور می تواند تا بیش از 260 کیلومتر در ساعت نیز سرعت بگیرد. بکارگیری سیستم تعلیق مشترک با کیا استینگر در کنار استفاده از رینگ های اسپورتی و 19 اینچی و تایرهای 4فصل بریجستون باعث شده تا این خودرو سطح مناسبی از پایداری را برای سرنشینان و راننده به ارمغان آورد.
جنسیس جی70، سدان کره ای به علاوه چند ژن خوب

در داخل اتاق همه چیز یادآور محصولات انگلیسی از قبیل جگوار و بنتلی است. داشبورد آشکارا به محصولاتی نظیر جگوار اف تایپ شبیه شده و حالتی نئوکلاسیک دارد. یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی که به سیستم دستیار هوشمند صوتی کاکائو در کنار اپل کار پلی و اندروید اوتو مجهز است کار اتصال راننده به فناوری های روز را برعهده دارد. در عین حال جنسیس فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این خودروی جدید ارائه نکرده است. گویا جی70 اوایل سال 2018 به خریداران تحویل می گردد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید