جوان معتاد روی پلیس و پدرش اسید پاشید

پسر معتاد وقتی فهمید پدرش همراه مأموران پلیس برای دستگیری او به مقابل خانه‌شان آمده‌اند به پشت‌بام رفت و پس از اسیدپاشی به روی مأموران و پدرش، پا به فرار گذاشت.

کد خبر : ۴۳۳۶
بازدید : ۱۵۱۱
پسر معتاد وقتی فهمید پدرش همراه مأموران پلیس برای دستگیری او به مقابل خانه‌شان آمده‌اند به پشت‌بام رفت و پس از اسیدپاشی به روی مأموران و پدرش، پا به فرار گذاشت.

به گزارش همشهری، مدت‌ها بود كه اعتياد پسر جوان، آرامش را از اعضاي خانواده‌اش سلب كرده بود. او مدام نسبت به خانواده‌اش پرخاشگري مي‌كرد و حتي با پدر و برادرش درگير مي‌شد. اين كشمكش به حدي بود كه كار به كلانتري كشيده شد. پدر و برادر جوان كه ديگر تحمل رفتار او را نداشتند براي اينكه مدتي از دست آزار و اذيت او در امان باشند تصميم گرفتند از وي شكايت كنند.

جوان معتاد بارها آنها را تهديد كرده بود كه اگر پاي پليس را به ميان بكشند روي آنها اسيد مي‌پاشد. همين تهديدها باعث شد پدر و برادر جوان معتاد براي مدتي پيگير شكايت از او نباشند ولي چند روز قبل وقتي دوباره پرخاشگري‌هاي او شروع شد پدرش تصميم گرفت از مأموران كلانتري كمك بگيرد.

اسيدپاشي روي پليس
آن روز مرد ميانسال همراه با 3مأمور پليس جلوي خانه پسر معتادش در منطقه گل زرد نهاوند رفت. او مي‌خواست هر طور كه شده پسرش بازداشت شود تا بلكه اعتيادش را ترك كند و براي مدتي هم كه شده خانواده به آرامش برسد. خودروي پليس جلوي درِ خانه جوان معتاد متوقف شد. مأموران زنگ خانه را به صدا در آوردند اما وقتي جوان معتاد فهميد پدرش مأموران را براي دستگيري او آورده است نه‌تنها در را باز نكرد بلكه روي پشت بام رفت.

با اينكه مأموران به او اخطار كردند در را باز و خودش را تسليم كند اما او گفت حاضر نيست به كلانتري برود؛ هر چند او قبلا پدرش را به اسيدپاشي تهديد كرده بود اما هيچ‌كس فكر نمي‌كرد او اين تهديد را عملي كند. درحالي‌كه مرد ميانسال و مأموران جلوي در خانه جوان معتاد ايستاده و به‌دنبال راهي براي دستگيري وي بودند ناگهان او ظرفي را كه پر از اسيد بود روي سر پدرش و مأموران خالي كرد. در يك چشم به هم زدن ورق برگشت. مرد ميانسال و مأموران كه از شدت درد و سوزش به‌خودشان مي‌پيچيدند خيلي زود به بيمارستان بعثت همدان منتقل شدند و ماجراي اسيدپاشي به فرماندهي انتظامي نهاوند گزارش شد.

در تعقيب جوان اسيدپاش
در جريان اين حادثه هر 3مأمور پليس و پدر جوان معتاد دچار سوختگي شدند ولي شرايط يكي از مأموران وخيم‌تر از بقيه بود. او از ناحيه سر و شانه به‌شدت دچار سوختگي شده بود و هر لحظه شرايطش‌ بدتر‌مي‌شد. به اين ترتيب 3مصدوم ديگر مرخص شدند اما اين مأمور پليس همچنان در بيمارستان بستري است و تلاش‌ها براي مداواي وي ادامه دارد.

از سوي ديگر زماني كه مأموران براي دستگيري جوان اسيدپاش به خانه‌اش رفتند او به مكان نامعلومي گريخته بود و هيچ‌كس از مخفيگاهش اطلاعي نداشت. سرهنگ محسن اقباليان، فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با اعلام اين خبر گفت: جوان اسيد‌پاش 28ساله و فاقد سابقه كيفري است و هم‌اكنون از سوي پليس تحت تعقيب قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید