كشف جسد زن باردار در خانه افيونی

كشف جسد زن بارداري در خانه‌اش در جنوب تهران پرونده تازه‌اي است كه پيش روي بازپرس قرار گرفت.

کد خبر : ۴۳۳۷
بازدید : ۱۶۰۳
كشف جسد زن بارداري در خانه‌اش در جنوب تهران پرونده تازه‌اي است كه پيش روي بازپرس قرار گرفت.

به گزارش جوان، ساعت 24 نيمه شب پنج شنبه دوم مهرماه، قاضي منافي آذر بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي پايتخت با تماس تلفني مأموران كلانتري شهرك وليعصر از كشف جسد زن بارداري در خانه‌اي در شهرك وليعصر باخبر و به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

مأموران در نخستين گام با جسد زن 35 ساله داخل خانه روبه‌رو شدند كه چند روز از مرگش گذشته بود. معاينات تيم پزشكي قانوني در محل حادثه نشان داد زن فوت شده 9 ماهه باردار بوده و بعد از حادثه نوزادش نيز در شكم فوت شده است.

مأموران همچنين در محل حادثه وسايل استعمال مواد مخدر كشف كردند كه حكايت از آن داشت زن فوت شده معتاد بوده و قبل از مرگ مواد مخدر مصرف كرده است.

تحقيقات ميداني هم نشان داد اين زن در اين خانه تنها بوده اما از مدتي قبل افرادي به اين خانه رفت و آمد داشته‌اند. يكي از بستگان زن فوت شده گفت: ساعتي قبل شوهر صيغه‌اي اين زن با من تماس گرفت و من را از ماجرا با خبر كرد. او گفت وقتي به خانه همسرش رفته هر چقدر در زده كسي در را باز نكرده به همين خاطر قفل در را تخريب كرده، وارد خانه شده و با اين صحنه روبه‌رو شده است.

يكي از همسايه‌ها نيز گفت: چند روزي بود كه از خانه زن فوت شده بوي بدي به مشام مي‌رسيد اما هرگز فكر نمي‌كرديم كه او فوت كرده باشد. جسد زن جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

تحقيقات درباره اين حادثه به دستور قاضي منافي آذر از سوي مأموران ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید