نمایش مصائب یک دختر کولبر در «کژال»

نمایش مصائب یک دختر کولبر در «کژال»

«کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی پس از ۳ سال موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

کد خبر : ۴۳۵۶۵
بازدید : ۱۳۶۷
نمایش مصائب یک دختر کولبر کرد در «کژال»
«کژال» به کارگردانی نیما یار و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی پس از ۳ سال موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

به گزارش خبرآنلاین، «کژال»، این فیلم سینمایی که نخستین تجربه کارگردانی نیما یار محسوب می‌شود، روایتگر داستان دختری دانشجو بنام کژال است که به دلیل مشکلات خانواده تهران را به مقصد روستای‌شان در منطقه مرزی کردستانِ ایران و عراق ترک می‌کند و سپس با مشکلاتی مواجه می‌شود که راه بازگشت را بر او می‌بندد و ناچار به کولبری می‌شود.

اکثر صحنه‌های این فیلم در فضاها و موقعیت‌های واقعی و با حضور بازیگران بومی فیلمبرداری شده است و از معدود آثاری است که مصائب کولبران را نیز به تصویر می‌کشد.

این فیلم که تا کنون در سکوت خبری بوده، ٣سال پیش مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته است و به تازگی با انجام برخی اصلاحات فنی آماده نمایش شده و هم اکنون متقاضی اکران در گروه هنر و تجربه است تا بزودی روی پرده سینما برود.

بازیگران: سمیرا ذکایی. مریم بوبانی/ کارگردان: نیما یار/ مشاور فرهنگ و زبان کردی: محمد رئوف مرادی/ منشی صحنه : مهتاب شهرابی/ برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پور اسفندیانی/ جلوه های میدانی: داوود رسولیان/ جلوه های بصری: علی تصدیقی/ طراح صحنه و لباس: جعفر محمدشاهی/ طراح چهره پردازی: هاشم فغانی/ مدیران تولید: مهدی خلیلی ایمان یزدی/ مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی/ طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی/ موسیقی: امید رئیس دانا/ تدوین: سینا دوراندیشان/ مدیران فیلمبرداری: افشین علیزاده، امیر علی ویسی/ نویسنده و مشاور کارگردان: آرمین ایثاریان/ تهیهکننده : جواد نوروزبیگی.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید