گوگل کیلیپس معرفی شد؛ اولین دوربین باهوش دنیا

گوگل کیلیپس معرفی شد؛ اولین دوربین باهوش دنیا

گوگل دیشب حسابی سر و صدا به راه انداخت و کلی محصول جدید معرفی کرد.

کد خبر : ۴۳۶۴۹
بازدید : ۱۷۲۶
گوگل دیشب حسابی سر و صدا به راه انداخت و کلی محصول جدید معرفی کرد. از گوشی‌های پیکسل ۲ گرفته تا لپ‌تاپ پیکسل بوک، گوگل هوم مینی، گوگل هوم مکس و هدفون‌های پیکسل بادز. در کنار این محصولات یک دوربین فیلم‌برداری هم معرفی کرد.
گوگل کیلیپس معرفی شد؛ اولین دوربین باهوش دنیا
اولین دوربین فیلم‌برداری و عکاسی مستقل شرکت گوگل که گفته شده بسیار باهوش است و می‌تواند عکس‌هایی ثبت کند که کسی نمی‌توانند.دوربین «گوگل کیلیپس» (Google Clips) ظاهری مانند دوربین‌های ورزشی دارد؛ اما به شکلی بسیار حرفه‌ای برای کاربران معمولی‌تر ساخته شده و کارکردن با آن هم بسیار راحت است.
روی این دوربین دکمه شاتر کلاسیکی را مشاهده می‌کنید که با فشار دادن آن می‌توانید عکس و فیلم بگیرید؛ اما ویژگی اصلی دوربین کلیپس این است که می‌توانید آن را روی هرچیزی قرار دهید. سپس خود دوربین به صورت خودکار شروع به عکاسی و فیلم‌برداری می‌کند.
اینجاست که متوجه جادوی دوربین گوگل می‌شوید. زمانی که این دوربین ثابت شود و بتواند تصاویر صاف و شفاف بگیرد، صورت افراد آشنا را شناسایی می‌کند و سعی می‌کند در زمان مناسب از آن‌ها عکس بگیرد.
گوگل کیلیپس معرفی شد؛ اولین دوربین باهوش دنیا
این دوربین که سسیتم یادگیری ماشینی مجهز شده با کمک گوگل اسیستنت می‌تواند عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کند.
دوربین جدید گوگل به صورت بی‌سیم به تمام گوشی‌های موجود در بازار متصل می‌شود و کاربران می‌توانند عکس‌ها و تصاویری که دوربین گرفته را مشاهده کنند. این دوربین قرار است با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید