اسامی نفرات اعزامی به مکه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باتوجه به حساسیت حادثه منا، دو نفر از نمایندگان مجلس نیز هیات اعزامی دولت به مکه را همراهی خواهند کرد.

کد خبر : ۴۳۶۷
بازدید : ۱۰۷۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باتوجه به حساسیت حادثه منا، دو نفر از نمایندگان مجلس نیز هیات اعزامی دولت به مکه را همراهی خواهند کرد.

محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با ایلنا٬ با تاکید بر ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حادثه منا، اظهار داشت: باتوجه به جلسه‌ای که در دولت تشکیل شد و جمع‌بندی‌‌هایی که صورت گرفت قرار بر این شد که هیاتی جهت بررسی ابعاد مختلف حادثه ناگوار منا به مکه اعزام شود.

وی افزود: بناست هیات اعزامی با سفر به عربستان سعودی ابعاد مختلف این فاجعه خونبار را بررسی کند که ان‌شاءالله بتوانیم از حقوق زائران ایرانی و دیگر مسلمانان به‌درستی دفاع کنیم.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتخاب دو نماینده عضو این کمیسیون جهت همراهی هیات اعزامی، یادآور شد: در این سفر ۲ تن از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهند داشت که براین اساس جناب آقای عوض حیدرپور شهرضائی، نماینده محترم شهرضا و دهاقان و بنده هیات اعزامی دولت را همراهی خواهیم کرد.

وی افزود: این هیات به ریاست علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد به عربستان اعزام می‌شوند و رئیس هلال‌احمر کشور معاون وزیر امور خارجه نیز به همراه ایشان به مکه سفر خواهند کرد.

نماینده مردم سبزوار با بیان این‌که هنوز زمان انجام این سفر مشخص نشده است، اضافه کرد: رسیدگی به حادثه منا در دستور کار این کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

محسنی‌ثانی در پایان با اشاره به نحوه انتخاب دو نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای همراهی هیات اعزامی دولت، خاطرنشان کرد: باوجود آن‌که تشکیل این هیات ازسوی دولت انجام گرفته، اما از آن‌جا که دولت در روند کاری مجلس دخالتی ندارد، انتخاب نمایندگان مجلس جهت همراهی هیات اعزامی ازسوی هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صورت گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید