ایلان ماسک: الان فقط وقت کار است و بس ...

ایلان ماسک: الان فقط وقت کار است و بس ...

گزارش مالی فعالیت سه ماهه اخیر شرکت تسلا نشان می‌دهد تولیدات این کارخانه بسیار کمتر از اهداف طراحی شده بوده، مخصوصا در گونه مدل 3 که قرار بر تولید ماهانه 1000 دستگاه بوده اما فعلا محقق نشده است. ایلان ماسک ضمن اذعان به برخی مشکلات پیش امده اعلام کرده به دلیل معضل کمبود تولید باطری، و نیز برخی تنگناهای مالی اهداف شرکت درباره تولید سدان مدل 3 فعلا محقق نشده است.

کد خبر : ۴۳۷۵۸
بازدید : ۱۹۰۰
الان فقط وقت کار است و بس ...

فرادید | با اینکه شرکت تسلا در مجموع روزهای خوبی را می‌گذارند و نسبت به همیشه محبوبیت بیشتری پیدا کرده، اما برخی اختلالات در جریان تولید محصول جدید این شرکت یعنی سدان مدل 3 باعث شده تا انتقادات از ایلان ماسک بالا بگیرید. هیئت مدیره شرکت و نیز سهامداران شرکت که به حدود 100 هزار نفر می‌رسند نگرانند که مبادا تسلا نتواند تعهدات خود را که بالغ بر 500 هزار دستگاه است در موعد مقرر پاسخ دهد.

به گزارش فرادید ، ایلان ماسک اخیرا در اظهارنظری اعلام کرده الان فقط وقت کار است و بس. او با این حرف هم تلاش دارد بیش از همیشه روی کار متمرکز شود و هم التهاب موجود در بازار سهام برند تسلا را به این وسیله کم کند. گزارش مالی فعالیت سه ماهه اخیر شرکت تسلا نشان می‌دهد تولیدات این کارخانه بسیار کمتر از اهداف طراحی شده بوده، مخصوصا در گونه مدل 3 که قرار بر تولید ماهانه 1000 دستگاه بوده اما فعلا محقق نشده است. ایلان ماسک ضمن اذعان به برخی مشکلات پیش امده اعلام کرده به دلیل معضل کمبود تولید باطری، و نیز برخی تنگناهای مالی اهداف شرکت درباره تولید سدان مدل 3 فعلا محقق نشده و تولید خودروی مدل 3 حدود 260 دستگاه بوده است. همین عامل نیز باعث شده تا خبرنگاران و منتقدان ماسک به او حمله کرده و توئیتر را به جهنمی بی‌بدیل برای این کارآفرین خلاق دورگه تبدیل کنند. ایلان ماسک هم در پاسخ به انتقادات اعلام کرده به زودی مشکلات رفع می‌شود و خلا تولیدی فعلی پوشش داده خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید