٨٠٠ سرقت از تالارهای عروسی‌ شرق تهران

٨٠٠ سرقت از تالارهای عروسی‌ شرق تهران

مردی با ٨٠٠ فقره سرقت از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

کد خبر : ۴۳۸۹۰
بازدید : ۱۸۲۱
٨٠٠ سرقت از تالارهای عروسی‌ شرق تهران

مردی با ٨٠٠ فقره سرقت از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

این فرد سابقه‌دار با همدستی سه نفر دیگر در پوشش میهمان‌های مجالس عروسی در فرصت مناسب به سراغ خودرو میهمان‌ها می‌رفتند و همه لوازم موجود در این خودروها را سرقت می‌کردند. به گفته پلیس آگاهی، تاکنون یک نفر از اعضای این گروه دستگیر شده و تلاش‌ برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

پدرام جوان ٣٢ساله‌ای است که به اتهام سرقت لوازم خودرو توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

او پس از دستگیری در همان مراحل ابتدایی بازجویی لب به اعتراف گشود و با اقرار به بیش از ٨٠٠ فقره سرقت در مجالس عروسی گفت: «از چندی پیش به فکر سرقت لوازم میهمان‌های عروسی افتادم. این موضوع را با سه نفر از دوستانم مطرح کردم. گروه ما چهار نفر بود؛ دو دختر و دو پسر. ما با لباس‌های شیک و مرتب به مجالس عروسی شرق تهران می‌رفتیم. کت و شلوار، کفش مجلسی و کراوات به‌کلی ظاهر ما را تغییر می‌داد. دو دختر گروه هم مانند همه خانم‌ها با آرایش و لباس مجلسی می‌آمدند. ما ابتدا وارد مجلس می‌شدیم. معمولا در این مراسم‌ها کسی به کسی نیست. اقوام داماد گمان می‌کردند ما از فامیل‌های طرف مقابل هستیم و اقوام عروس هم گمان می‌کردند ما از آشنایان داماد هستیم؛ به ما خوشامد هم می‌گفتند. پس از خوردن شیرینی و میوه وقتی مجلس گرم می‌شد و همه مشغول شادی بودند، ما از فرصت استفاده می‌کردیم و به سراغ خودروهای میهمان‌ها می‌رفتیم.»

این سارق درباره اموال به سرقت برده هم توضیح داد: «به کمک پیچ‌گوشتی درِ صندوق عقب را باز می‌کردیم یا با شمع شیشه خودرو را می‌شکستیم. دوربین عکاسی و فیلمبرداری، لباس‌های مارک، کفش، پول، عطر، ساعت و هر چیز باارزش دیگری که به تورمان می‌خورد را با خود می‌بردیم. دقیقا یادم نیست ولی بیش از ٨٠٠ فقره سرقت در محدوده شرق تهران به همین شیوه انجام دادیم.»

او درباره سرنوشت دیگر اعضای گروهشان هم گفت: «تا جایی که خبر دارم فقط من دستگیر شده‌ام و آنها فراری هستند، البته مطمئن هستم آنها هم دیر یا زود دستگیر می‌شوند.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید