مردم ترسخلینگ

مردم ترسخلینگ

"فانوس دریایی مشهور به "د برنداریس" مقدم بازدید کنندگان از جزیره را گرامی می دارد"

کد خبر : ۴۴۳۰۱
بازدید : ۱۴۲۹۹

فرادید | جیمی نلسون، عکاس انگلیسی و متولد ۱۹۶۷ است. در سال ۲۰۱۰، او یک پروژه مستند هنری نمادین را با عنوان "پیش از آنکه از دنیا بروند" آغاز نمود. او با سفر به نقاط مختلف دنیا، از ۳۵ قببله بومی عکس‌های شگفت انگیزی گرفت و در ابتدای سال ۲۰۱۴ آن‌ها را منتشر کرد. عکس هایی که تحسین جامعه جهانی عکاسان را در پی داشت و جوایز فراوانی را برای او به ارمغان آوردند.

به گزارش فرادید ، از ابتدای سال ۲۰۱۶، او بار دیگر سفرهای خود به اقصی نقاط جهان را آغاز کرده است. این پروژه که او از آن با عنوان "پیش از آنکه از دنیا بروند، قسمت دوم" یاد می‌کند، باعث شده است که از آغاز پروژ ه تا به حال، او به ۷ نقطه مختلف در جهان سفر کند. برنامه او برای این پروژه، عکسبرداری از ۳۵ قبیله بومی است. او بنا دارد که عکس‌های حاصل از این پروژه را در کتاب جدیدش در پاییز سال ۲۰۱۸ منتشر نماید. در ادامه با یکی از سفر‌های او همراه می‌شوید.
در این زمینه می توانید دنبال کنید:
قبیله گوروکا
هلند، مردم ترسخلینگ : ترسخلینگ نام یک شهرستان و جزیره است که در شمال کشور هلند واقع شده و به عنوان یکی از جزایر فریسی غربی شناخته می شود . این جزیره مابین دو جزیره فلیلاند و امیلند قرار گرفته است .

در قرن بیستم، صنعت گردشگری با رشدی چشمگیر به عنوان رکنی مهم نمود پیدا کرد . این در حالی بود که مردم ترسخلینگ، به مانند دیگر ساکنان هلندی جزایر دریای وادن، بسیار دیر وارد این صنعت شدند؛ چرا که از دیرباز، کشاورزی و ماهیگیری منبع اصلی درآمد ساکنان این جزیزه بود . با این وجود، امروزه صنعت گردشگری مهمترین و اصلی ترین فعالیت اقتصادی ساکنان این جزیره محسوب می شود .

امروزه شعار این ها بر این است :

" فانوس دریایی مشهور به " د برنداریس " مقدم بازدید کنندگان از جزیره را گرامی می دارد "

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید