تصاویر/ وقتی بیتل‌ها در اوج محبوبیت بودند

تصاویر/ وقتی بیتل‌ها در اوج محبوبیت بودند

در آغاز سال ۱۹۶۴، گروه موسیقی بیتل‌ها بی تردید محبوب‌ترین گروه موسیقی در انگلستان بر شمرده می‌شد، و این در حالی بود که با انتشار دو آلبوم اول خود، "لطفاً مرا خشنود کن" و "با بیتل ها"، در حال کسب شهرت در دیگر مناطق جهان نیز بودند. رادیوهای آمریکایی مرتب در حال پخش آهنگ هایی از این گروه بودند و آلبوم‌های آن‌ها به سرعت در حال فروش بودند، به گونه‌ای که هواداران جدید آن‌ها اشتیاق فوق العاده‌ای برای آن‌ها از خود نشان می‌دادند. موزیک‌های این گروه جدید و مهیج بودند و به سرعت بازار موسیقی آمریکا را در اختیار خود گرفتند...

کد خبر : ۴۴۵۸۸
بازدید : ۱۴۶۶۸
فرادید | در آغاز سال ۱۹۶۴، گروه موسیقی بیتل‌ها بی تردید محبوب‌ترین گروه موسیقی در انگلستان بر شمرده می‌شد، و این در حالی بود که با انتشار دو آلبوم اول خود، "لطفاً مرا خشنود کن" و "با بیتل ها"، در حال کسب شهرت در دیگر مناطق جهان نیز بودند. رادیوهای آمریکایی مرتب در حال پخش آهنگ هایی از این گروه بودند و آلبوم‌های آن‌ها به سرعت در حال فروش بودند، به گونه‌ای که هواداران جدید آن‌ها اشتیاق فوق العاده‌ای برای آن‌ها از خود نشان می‌دادند. موزیک‌های این گروه جدید و مهیج بودند و به سرعت بازار موسیقی آمریکا را در اختیار خود گرفتند.

به گزارش فرادید به نقل از آتلانتیک، جان لنون، رینگو استار، پل مک‌کارتنی، و جرج هریسون در سال ۱۹۶۴ یک تور کنسرت را آغاز کردند. این تور از اروپا شروع شد، و در ادامه به آمریکا، هنگ کنگ، استرالیا، و نیوزلند ختم شد. در خلال این کنسرت ها، هواداران بیتل‌ها به شدت هیجان زده بودند و در صدد بودند تا گروه را از نزدیک ملاقات کنند. این اقدامات موجب می‌شد که بعضی اوقات، پلیس برای عقب راندن جمعیت از ماشین‌های آب پاش استفاده کند. اولین کنسرت تلویزیونی آن‌ها در آمریکا در ۹ فوریه ۱۹۶۴ و در برنامه تلویزیونی اد سولیوان صورت گرفت. طبق آمارها، ۷۳ میلیون نفر شاهد آن اجرا بودند - ۳۴ درصد جمعیت آمریکا. در ادامه شاهد عکس هایی از سال طلایی بیتل‌ها (۱۹۶۴) خواهید بود که سعی شده است بر اساس زمان مرتب شوند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    به هر دوره ای از زندگی اینا گاه میکنی فقط لذت و انسانیت میبینی

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید