تصاویر/ این شما و این نسل جدید مزدا 3

تصاویر/ این شما و این نسل جدید مزدا 3

کای (KAI) که با آخرین متد از زبان طراحی مشهور مزدا به نام کودو (kodo) ساخته شده، یک هاچ‌بک متوسط با بدنه‌ی زیبا و البته سیال بوده که به نوعی پایه نسل جدید مزدا 3 است و در طرحش کمتر نشانی از خطوط تیز دیده می‌شود و فرمی اصیل‌تر از همیشه دارد.

کد خبر : ۴۴۷۵۸
بازدید : ۳۳۸۹
فرادید | مزدا در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 با دست پر وارد شده و بسیاری را نسبت به آینده محصولاتش امیدوار کرده است. این شرکت با رونمایی از زبان طراحی جدید خود در نمایشگاه توکیو2017، ضمن رونمایی از یک کانسپت زیبا با نام کای، عملا اعلام کرد شیوه طراحی نسل جدید مزدا 3 که محبوب‌ترین خودروی این برند است به چه شکل خواهد بود. مزدا اعلام کرده از تکنولوژی اسکای‌اکتیو ایکس در مدل کای سود برده است.
به گزارش فرادید، کای (KAI) که با آخرین متد از زبان طراحی مشهور مزدا به نام کودو (kodo) ساخته شده، یک هاچ‌بک متوسط با بدنه‌ی زیبا و البته سیال است، کمتر نشان خطوط تیز را روی بدنه خود می‌بیند و فرمی اصیل‌تر از همیشه دارد. مزدا اعلام کرده این هاچ بک جدید به طرز شگفت آوری نسبت به مدل‌های قبلی ایمن‌تر، پاک‌تر و ساکت‌تر است و از اتاق راحتی سود می برد. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر این خودروی جذاب ژاپنی را ببینید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید