هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

کارشناسان دلیل خیز بزرگ این شرکت را به صحبت‌های اخیر آکیو تویودا مرتبط ساخته‌اند که اخیرا نسبت به اینده خود و صنایع اتومبیل سازی ژاپنی در مقابله با روند سریع تغییرات تکنولوژیک ابراز نگرانی کرده و وضعیت تویوتا را در آستانه یک بحران بزرگ اعلام کرده است.

کد خبر : ۴۴۸۰۷
بازدید : ۴۶۷۶

فرادید | رویدادی نمایشگاهی توکیو اوتوشو که امسال نیز برای بار شصت و چهارم در محل دائمی نمایشگاهی شهر توکیو آغاز به کار کرد، امسال نیز به کانونی برای معرفی و رونمایی از خودروهای مفهومی و تکنولوژیک ژاپنی بدل شده و از روز پنج‌شنبه به شکلی مداوم علاقمندان خودرو را با خبرهای جدید میخکوب می‌کند.

به گزارش فرادید، این بین وضعیت شرکت تویوتا متفاوت بوده و بزرگترین خودروساز ژاپن با دست پر به نمایشگاه 2017 توکیو آمده است. کارشناسان دلیل خیز بزرگ این شرکت را به صحبت‌های اخیر آکیو تویودا مرتبط ساخته‌اند که اخیرا نسبت به اینده خود و صنایع اتومبیل سازی ژاپنی در مقابله با روند سریع تغییرات تکنولوژیک ابراز نگرانی کرده و وضعیت تویوتا را در آستانه یک بحران بزرگ اعلام کرده است. اینجا هفت کانسپت جدید تویوتا را می‌توانید ببینید.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

کراون نام سدانی است مجلل و قدرتمند از شرکت تویوتا است که مخصوص بازار ژاپن بوده و در سایر مناطق جهان تولید نمی‌شود. این خودرو از سال 1955 تولید می‌شود و کانسپت فعلی احتمالا با کمترین تغییر چهره، جانشین نسل حاضر این سدان ژاپنی می‌شود.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

خودروی آینده‌نگرانه آی-کانسپت شرکت تویوتا با داشتن فرم بدنه انتزاعی و نیز استفاده از موتورهای الکتریکی، سیستم رانندگی خودران، ایمنی عالی و نیز سطح بالای هوش مصنوعی، نشان‌دهنده نگاه تویوتا به آینده صنعت خودرو است.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

جی‌آر-وی اسپورت کانسپت ( GR HV SPORTS concept ) نام خودروی مفهومی اما سبز تویوتا است که با الهام از کوپه جی‌تی86 ساخته شده و در پی تلفیق لذت بالای رانندگی با یک موتور هیدروژنی پاک در یک خودروی اسپورت و روباز است.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

تویوتا در نمایشگاه توکیو یک ون کوچک اما هیدروژنی را با نام جالب راندن راحت و خوب ( Fine-Comfort Ride ) را نیز معرفی کرد که علاوه بر درهای کشویی و موتور الکتریکی، از نیروی سلول های سوختی هیدروژنی برای حمل و نقل سبز استفاده می‌کند و در کمتر از 3دقیقه موتور هیدروژنی آن شارژ می‌شود.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

دیگر محصول برند تویوتا که در نمایشگاه توکیو از آن رونمایی شد، ون/کراس‌اوور بزرگ تی‌جی کروزر ( Tj CRUISER ) است که عملکرد جالب داشته و در عین قدرت بالای آفرود، توان فراوانی در زمینه بارگیری مرسولات، محموله‌ها و بسته‌های بزرگ دارد.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

اتومبیل آینده‌نگرانه آی-راید ( Concept-i RIDE ) محصولی است پیشرو با ظاهری جالب که ضمن داشتن درهای پروانه‌ای، سیستم رانندگی خودران و تجهیزاتی برای حمل و نقل ساده معلولان، به راحتی میتواند توسط افراد کم‌توان در مسیرهای شهری به کار گرفته شود.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

شاید باورش سخت باشد اما تویوتا حتی در زمینه اسکوترهای الکتریکی هم ایده‌های جالبی دارد و مدل ( Concept-I WALK ) را با هدف پوشاندن نیاز افرادی که در مسیرهای کوتاه نیاز به حمل و نقل ارزان و ساده و پاک دارند، ساخته و در توکیو به حاضران معرفی کرده است.

هفت سامورایی عجیب و غریب از تویوتا

شرکت تویوتا در چهل و پنجمین نمایشگاه جهانی توکیو موتور شو از نسل جدید خودروی تولید محدود و اشرافی سنچوری رونمایی کرد. این خودرو که محصولی اختصاصی برای بازار ژاپن بوده ، اغلب مورد استفاده مقامات امنیتی و نیز تجار و بازرگانان متمول ژاپنی بوده و توسط دولت ژاپن به عنوان اتومبیل رسمی نخست وزیر به کار گرفته می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید