موشک زمینی یا سفیر ایمنی

موشک زمینی یا سفیر ایمنی

رنگ بندی جدید بدنه و الصاق برجسب‌های مناسب مسابقه در کنار سیستم روشنایی مخصوص مسابقات، لامپ های هشداردهنده بالای سقف و آژیر خطر باعث شده تا ام5 به خوبی برای مدیریت این مسابقات آماده باشد.

کد خبر : ۴۴۹۷۷
بازدید : ۲۷۳۳

فرادید | مدل جذاب ام5 در نسل قبل به مدت 6 سال مارشال مسابقات موتو جی‌پی بود و حالا نسل جدید ام5 می‌رود تا دوباره این عنوان را به دست گیرد. موتور 1 گزارش داده ام5 که قرار شده مارشال ایمنی مسابقات شود، این وظیفه را در کنار ام4 گرن‌کوپه برعهده خواهد داشت.

موشک زمینی یا سفیر ایمنی

به گزارش فرادید، مارشال جدید مسابقات موتورسواری جهانی که به زودی در نمایشگاه سیما شو در آمریکا رسما معرفی خواهد شد، به کیت ام 5 و تجهیزاتی نظیر شیشه‌های کریستالی جلو، اسپویلرهای فیبرکربنی جلو و عقب، سیستم اگزور جدید و اسپورت مجهز شده تا در کنار برخی اصلاحات از جمله وزن بدنه کمتر، شتاب بهتری را عاید راننده کند. ب.ام.و با استفاده از روکش چرم جیر در اتاق خودرو و نیز رنگ بندی کاملا مشکی اتاق، سعی کرده تا کیفیت ساخت ام 5 را در اولین نگاه به راننده و سرنشینان القا کند. چیزی که جلوه گرانی به ام 5 مارشال می‌زند استفاده گسترده از فیبر کربن در روکش آینه، بخش‌هایی از کابین، باله عقب و ... است.

موشک زمینی یا سفیر ایمنی

در داخل اتاق تنها دو صندلی جلو از گونه مسابقه ای هستند که آنها هم از مدل ام4 به عاریت گرفته شده و باقی اتاق با مواد گران قیمت پوشانده شده تا زیبایی اتاق افزایش یابد. رنگ بندی جدید بدنه و الصاق برجسب‌های مناسب مسابقه در کنار سیستم روشنایی مخصوص مسابقات، لامپ های هشداردهنده بالای سقف و آژیر خطر باعث شده تا ام5 به خوبی برای مدیریت این مسابقات آماده باشد. قرار است از ابتدای فصل 2018 مدل ام5 جدید به لیسات مارشال‌های مسابقات موتو جی‌پی اضافه شود. لیست مارشال های ب.ام.و در این مسابقات شامل شش خودروی ایکس6 ام، ام1کوپه، ام3، ام4 گرن‌کوپه، ام 6 گرن‌کوپه و ام5 جدید است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید