ویدیو/ کانسپت جدید لامبورگینی؛ تصویری از آینده

ویدیو/ کانسپت جدید لامبورگینی؛ تصویری از آینده

کوئینگزگ (Koenigsegg) ادعا کرده که در آخرین تست سرعت انجام شده با مدل آگرا RS، توانسته رکورد سریع‌ترین ماشین تولید شده را در دنیا بزند. این تست در مسیر ۱۷٫۷ کیلومتری نوادا (Nevada) صورت گرفته است.

کد خبر : ۴۵۵۶۲
بازدید : ۵۹۰۵

کوئینگزگ (Koenigsegg) ادعا کرده که در آخرین تست سرعت انجام شده با مدل آگرا RS، توانسته رکورد سریع‌ترین ماشین تولید شده را در دنیا بزند. این تست در مسیر ۱۷٫۷ کیلومتری نوادا (Nevada) صورت گرفته است. خبر شنیدن رکورد سرعت کوئینگزگ آگرا RS، نام این ماشین را به سرتیتر بسیاری از رسانه‌های خودرویی جهان تبدیل کرده است؛ هایپرکاری که توانسته در مسیری ۱۷٫۷ کیلومتر در نوادا حداکثر سرعت ۴۴۵٫۸ کیلومتربرساعت (۲۷۷٫۹ مایل بر ساعت) را در کارنامه‌ی خود ثبت کند. نوادا از ایالت‌های غرب آمریکاست که به اقلیم بیابانی و ایالت نقره مشهور است.

ویدیو/ کانسپت جدید لامبورگینی؛ تصویری از آینده
با رکوردی که آگرا RS ثبت کرده، حداکثر سرعت این هایپر کار حدود ۱۹ کیلومتر بر ساعت از بوگاتی شیرون و ۱۱ کیلومتر بر ساعت از هنسی ونوم GT بیشتر است! البته درنظر داشته باشید که بوگاتی ادعا کرده شیرون قابلیت رسیدن به سقف سرعت ۴۹۸٫۸ کیلومتر بر ساعت را دارد. با این حال حداکثر سرعت بوگاتی شیرون روی ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو رکوردشکنی کوئینگزگ را ببینید.

کوئنیگزگ آگرا آر اس به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی مجهز شده که از سامانه‌ی پرخوران توربوشارژر بهره می‌برد. به لطف این پیشرانه‌ی توانمند ۵ لیتری شاهد تولید حداکثر قدرت ۱۳۸۰ اسب‌بخار هستیم. کوئینگزگ (Koenigsegg) یک شرکت خودروسازی سوئدی است که به ساخت سوپراسپرت‌های پرسرعت شهرت دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید