قتل پسر در شکنجه گاه پدر

پرونده قتل فجیع پسر سه ساله اهل شهرستان گنبد کاووس که در شکنجه گاه پدرمعتادش کشته شد، به صورت ویژه در دستور رسیدگی قضایی قرار گرفت.روز چهارشنبه گذشته ساکنان روستای «زابل آباد» در تماس با اورژانس اجتماعی از شکنجه‌های کودکی به نام «محمد» در همسایگی‌شان خبر دادند.

کد خبر : ۴۶۷۳۴
بازدید : ۲۳۳۲
پرونده قتل فجیع پسر سه ساله اهل شهرستان گنبد کاووس که در شکنجه گاه پدرمعتادش کشته شد، به صورت ویژه در دستور رسیدگی قضایی قرار گرفت.روز چهارشنبه گذشته ساکنان روستای «زابل آباد» در تماس با اورژانس اجتماعی از شکنجه‌های کودکی به نام «محمد» در همسایگی‌شان خبر دادند.

بدین‌ترتیب تیمی از اورژانس اجتماعی راهی خانه مورد نظر شدند. ولی از آنجا که خانه مرد معتاد مجهز به دوربین مداربسته بود، او با مشاهده آنها در را باز نکرد.به همین خاطر مددکاران مجبور به گرفتن حکم قضایی برای ورود به خانه شدند. در حالی که تلاش برای دریافت این حکم ادامه داشت، مأموران اورژانس اجتماعی از اعزام کودکی 3 ساله به بیمارستان گنبد کاووس باخبرشدند.

آنها پس از حضور در بیمارستان دریافتند کودک آزار دیده نیمه جان همان کودک اهل روستای زابل آباد است. این کودک که به‌دلیل شدت جراحت‌ها در کما به سر می‌برد، با وجود تلاش‌های تیم درمانی، سرانجام روز جمعه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و پدر معتادش به اتهام کودک آزاری و قتل بازداشت شد.

رسیدگی فوق‌العاده به پرونده «محمد»
هادی هاشمیان- رئیس کل دادگستری استان گلستان- دیروز گفت: پدرقربانی جنایت بازداشت شده و پرونده‌ او به اتهام قتل و وارد کردن صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال رسیدگی ویژه است. به گفته وی بررسی‌ها نشان داده، متهم معتاد بوده و در زمینه خرید و فروش مواد مخدر نیز فعالیت داشته است.

این جنایتکار در بازجویی‌های مقدماتی اعتراف کرده طی یک هفته‌ گذشته بار‌ها، پسر خردسالش را به خاطر شیطنت وبازیگوشی مورد ضرب و شتم قرار داده و انگشتانش را با سیگار سوزانده است. مادر این کودک نیز دو سال قبل و به دلیل مشکلات شدید خانوادگی از شوهرش طلاق گرفته و پس از آن محمد با پدرش زندگی می‌کرد. وی افزود: این پسربچه، هنگام تحویل به بیمارستان در کما بود و آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن‌اش دیده شده است.ضمن اینکه متأسفانه بر اثر شدت جراحات، پس از سه روز کما جان خود را از دست داده است.

کودک سه ساله با کابل کتک خورده بود
محمدرضا فشایی، رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز دراین باره گفت: روز چهارشنبه در پی تماس مسئولان بیمارستان شهید طالقانی با مرکز اورژانس اجتماعی مبنی بر حضور یک کودک آسیب دیده در بیمارستان، بلافاصله همکاران ما به این بیمارستان اعزام شدند و با مشاهده آثار کبودی دور چشم کودک و جراحات شدید بدنی او موضوع را به پلیس گزارش کردند. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد پسر خردسال با ضربات کابل به سرش خیلی شدید آسیب دیده است. اما با وجود تلاش پزشکان وپرستاران، پسرک تاب این همه شکنجه وجراحت را نیاورد و سرانجام در بیمارستان جان باخت.

منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید