ده خودرو برتر سال ۲۰۱۷

ده خودرو برتر سال ۲۰۱۷

مجله آمریکایی کار اند درایو در تشریح این انتخاب‌ها، 10 اتومبیل برگزیده را ترکیبی ایده‌آل از ارزش خرید، کارایی و عملکرد فنی دانسته که سطح رضایت‌بخشی از راحتی در رانندگی و نگهداری خودرو را به خریداران ارائه می‌کنند. همچنین معیار مهمی که در این 10 انتخاب لحاظ شده، قیمت خودروها بوده که بایستی کمتر از 80 هزار دلار باشد تا میزان دربرگیری و قابلیت خرید آنها قابل قبول باشد.

کد خبر : ۴۶۷۷۷
بازدید : ۱۴۵۱۸

فرادید | به رسم هر ساله مهمترین وب‌سایت‌های خودرویی جهان اقدام به انتخاب بهترین اتومبیل‌های سال هر کشور، قاره یا جهان می‌کنند که این بین ارزش و اعتبار انتخاب‌هایی که توسط دو مجله آمریکایی کار اند درایو (caranddriver) و موتور ترند (motortrend) صورت می‌گیرد از بقیه رسانه‌های خودرویی بیشتر و بهتر است. در همین راستا امسال هم وب‌سایت معتبر کار اند درایو دست به انتخاب 10 خودرو به عنوان بهترین اتومبیل‌های سال جهان زده که مثل همیشه در بین آنها نام 3 خودروی ژاپنی دیده می‌شود. در عین حال یک ایتالیایی، 4 آلمانی و دو آمریکایی هم در بین بهترین‌های این فهرست قرار دارند.

بهترین‌های جهان را بشناسید

به گزارش فرادید ، آلفا رومئو جولیا، فولکس‌واگن گلف، آئودی ای4 سدان، پورشه باکستر، مرسدس ای63 کوپه، شورولت کامارو زد.ال1، شورولت کوروت، هوندا آکورد، هوندا سیویک تایپ آر و مزدا میاتا ام ایکس5 هم محصولاتی هستند که در فهرست برترین خودروهای سال 2017 جهان قرار داشته و از نگاه کارشناسان کار اند درایو بر رقبای خود برتری فاحشی دارند. این مجله آمریکایی در تشریح این انتخاب‌ها، 10 اتومبیل برگزیده را ترکیبی ایده‌آل از ارزش خرید، کارایی و عملکرد فنی دانسته که سطح رضایت‌بخشی از راحتی در رانندگی و نگهداری خودرو را به خریداران ارائه می‌کنند. همچنین معیار مهمی که در این 10 انتخاب لحاظ شده، قیمت خودروها بوده که بایستی کمتر از 80 هزار دلار باشد تا میزان دربرگیری و قابلیت خرید آنها قابل قبول باشد. اینجا نگاهی خواهیم داشت به هریک از این ده خودروی موفق که در بهترین سطح ممکن از لحاظ فنی، کیفی و قیمتی قرار داشته و خرید آنها به شدت توصیه می‌شود.

آلفا رومئو جولیا

بهترین‌های جهان را بشناسید

گرچه این خودروی جذاب و سریع انتظارات فیات کریسلر برای فروش گسترده را برآورده نکرد اما توانست نگاه‌های عمومی به برند آلفا رومئو را تغییر دهد. آلفا رومئو جولیا که یک سدان 4 درب اسپرت و قدرتمند است برطبق اعلام کارخانه یک دور پیست نورنبرگ رینگ را در زمان 7 دقیقه و 39 ثانیه گذرانده که در نوع خود و در رده سدان‌ها یک رکورد محسوب می‌شود. اهمیت این رکورد زمانی دوچندان می‌شود که بدانیم کوپه ب‌.ام‌.و زد 4 حدود 13 ثانیه دیرتر از آلفا جولیا یک دور پیست را سپری نموده است. جولیا به راستی مرزهای جدیدی را در زمینه تلفیق دینامیک رانندگی با یک اتاق راحت و مجلل به منصه ظهور گذاشته است.

بهترین‌های جهان را بشناسید

فولکس‌واگن گلف

بهترین‌های جهان را بشناسید

این گلف به راستی که ماشین مردم است. دوام بالایی دارد، قیمت مناسبی هم روی آن گذاشته شده، لذت رانندگی را به خوبی با راحتی اتاق و آرامش کابین تلفیق کرده و البته ظاهر زیبایی دارد. اینها همه در کنار هم یعنی گلف و گلف جی‌تی‌آی به کمک تحقق همین موارد است که سال‌ها در لیست بهترین اتومبیل‌های جهان جا خوش کرده است.

بهترین‌های جهان را بشناسید

آئودی آر.اس3 سدان

بهترین‌های جهان را بشناسید

جلوپنجره کرومی آر.اس3 یک دهانه بزرگ برای بلعیدن هوا دارد که در تلفیق با چراغ‌های اخمو، رنگ قرمز آتشین و موتور 2.5 لیتری، توربو و قدرتمند سریعا شما را به درون کابین برای گاز دادن و رانندگی سریع فرا می‌خواند. این سدان کوچک کامپکت آلمانی به لطف مهندسی دقیق آئودی در زمانی کمتر از 5.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و تا مرز 290 کیلومتر در ساعت را هم درمی‌نوردد در حالی که به لطف گشتاور 354 پوندی و یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه، راننده را از کششی فوق‌العاده در اقسام مسیرها برخوردار کند. خوشبختانه سیستم کواترو و 4چرخ محرک این اتومبیل 55 هزار دلاری هم بالاترین میزان پایداری را از خود ارائه می‌کند.

بهترین‌های جهان را بشناسید

پورشه باکستر

بهترین‌های جهان را بشناسید

کوپه/ رودستر نسبتا ارزان‌قیمت پورشه که در ایران هم حضور دارد، امسال هم توانسته به لیست نهایی بهترین اتومبیل‌های سال جهان برسد در حالی که به کمک یک موتور دو لیتری توربو قادر است بیش از 300 اسب بخار را در مدل پایه به راننده تحویل دهد و به لطف وزن سبک، جعبه دنده دقیق و آیرودینامیک عالی بدنه لذت بسیار بالایی از رانندگی را در هوای آزاد به راننده و سرنشین کناری‌اش بچشاند و چه چیزی مهمتر از لذت رانندگی برای یک کوپه ورزشی کمتر از 80 هزار دلار است. به نظر ما که هیچ چیز!

بهترین‌های جهان را بشناسید

مرسدس بنز ای43

بهترین‌های جهان را بشناسید

این سدان آلمانی ترکیبی بسیار جذاب از حس تجمل و قدرت عملکرد است که در کمتر محصولی در این رده در این سطح وجود داشته و همین عامل باعث شده تا انتخاب ای400/ای43 ای‌ام‌جی ناگذیر شود. بسته به نوع موتور از قدرتی بین 510 یا 360 اسب بخار بهره می‌برد در حالی که ضمن عملکرد سریع و پایدار در جاده، راحتی بالای رانندگی و احساس شکوه را هم به رگ و ریشه راننده تزریق می‌کند. این کار با کمتر از 80 هزار دلار قیمت تنها از عهده مرسدس بنز برمی‌آید.

بهترین‌های جهان را بشناسید

شورولت کامارو زد.ال1

بهترین‌های جهان را بشناسید

گرچه در سومین سال از ششمین نسل شورولت کامارو قرار داریم اما این محصول آمریکایی همچنان محصولی ایده‌آل به نظر می‌رسد. موتور توربوی 2 لیتری و 4 سیلندری دارد که با قدرت بالا در کنار شاسی مستحکم و سیستم تعلیق منعطفش بهترین عملکرد را در جاده‌ها و پیست ارائه می‌کند و در عین حال نمونه زد.ال1 آن با استفاده از موتوری حجیم، 6.2 لیتری و 455 اسبی، قادر است بسیاری از خودروهای گران‌قیمت و پرمدعا را از دور خارج کند. این اتومبیل 31 هزار دلاری نمونه کاملی از بیشترین ارزش خرید با کمترین مبلغ ممکن است که از قضا کابینی راحت و مملو از امکانات هم داشته و مثل فورد موستانگ ناایمن هم نیست!

بهترین‌های جهان را بشناسید

شورولت کوروت

بهترین‌های جهان را بشناسید

کمی عجیب به نظر می‌رسد اما این سوپراسپورت آمریکایی تنها 70 هزار دلار قیمت دارد و بیش از همه اتومبیل‌هایی که رقیبش هستند در هنگام رانندگی لذتبخش، سریع و مستحکم حرکت می‌کند. کوروت 2017 که به موتوری 8سیلندر و بزرگ با قدرت 460 اسب بخار مجهز است، فاصله 0 تا100 کیلومتر را تنها در 4 ثانیه طی کرده و قادر است یکی از پایدارترین تجربیات رانندگی در سرعت‌های بالای 300 کیلومتر در ساعت را در بین سوپراسپورت‌ها به راننده ارائه کند. عملکرد این خودرو ورای تصورات است.

بهترین‌های جهان را بشناسید

هوندا آکورد

بهترین‌های جهان را بشناسید

این خودرو پس از 31 سال تولید در خاک آمریکا همچنان در فهرست بهترین خودروهای سال قرار دارد. آکورد جدید بسته به سطح تجهیزات و قیمتش با موتورهایی اعم از 1.5 لیتری توربو یا 2.4 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود اما به واقع این موضوع فرض چندانی در کیفیت آکورد ایجاد نمی‌کند چرا که این بهترین سدان بازار با فرم فست‌بک بدنه در رنج قیمتی کمتر از 80 هزار دلار است و علاوه بر دوام بالا از راحتی و زیبایی بالایی برخوردار است.

بهترین‌های جهان را بشناسید

هوندا سیویک تایپ-آر

بهترین‌های جهان را بشناسید

دامنه‌ای از موتورهای توربو، قدرتمند و پرکشش که علاوه بر تولید قدرت و گشتاور بالا مصرف سوخت مناسبی هم داشته و با طرحی که یادآور محصولات اسپورت ژاپنی است، تلاش دارد تا در همان نگاه اول زیبایی و برتری خود را به همه رقبا دیکته کند. گونه تایپ آر این بین ارزش و اعتبار دوچندانی داشته و به لطف موتوری 305 اسبی، کابینی زیبا و فرمی ایده آل، بهترین انتخاب ممکن در کلاس هاچ‌بک‌های داغ است که در کمتر از 5 ثانیه می تواند به سرعت بالای 100 کیلومتر در ساعت برسد.

بهترین‌های جهان را بشناسید

مزدا میاتا ام ایکس5

بهترین‌های جهان را بشناسید

میاتا خودرویی استثنایی است که بر خلاف عادت عمده برندهای جهان در زمینه تولید رودسترهای سریع وحشی و پرقدرت، تلاش دارد تا محصولی آرام، نسبتا سریع، راحت و جذاب با دینامیک بالای رانندگی و کارایی اقتصادی مناسب باشد. این محصول مزدا با موتوری 155 اسبی گرچه شتابی همسان با خودروهای رودستر ندارد اما نرمی و راحتی کار با آن باعث شده تا فروش بسیار بالایی را تجربه کند و نظر همه منتقدان را نسبت به این محصول ژاپنی تغییر دهد.

بهترین‌های جهان را بشناسید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید