تصاویر/ 7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان

تصاویر/ 7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان

این خودرو که اخیرا در نمایشگاه خودروی تهران نیز باری خریداران ایرانی رونمایی و معرفی شد توسط مجله انگلیسی تاپ گیر مورد ارزیابی قرار گرفته که نتیجه گزارش، حکایت از تولید یک شاسی‌بلند تمام عیار در رده محصولات نیمه لوکس می‌دهد و این یعنی باید رقبای بزرگش مثل آئودی کیو5 از حضور رقیب جدید بترسند.

کد خبر : ۴۷۰۳۱
بازدید : ۳۱۳۵

فرادید | از سال 1955 که یکی از مدیران ارشد سیتروئن تصمیم گرفت برندی برای تولید خودروهای لوکس بسازد، تا همین سال 2010 که دی اس پس از سالها دوباره به عرصه بازگشت، محصولات این بنرد همواره نمونه بازطراحی شده یا فشرده خودروهای سیتروئن بودند که با برخی تغییرات جزئی به نام دی‌اس راهی بازار می‌شدند. با این حال از زمان تاسیس مجدد این برند در قرن 21، تصمیم سیتروئن بر عرضه مستقل محصولات این برند بوده و اخیرا نیز با رونمایی مدل جذاب 7کراس‌بک توانسته بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کند.

7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان

به گزارش فرادید، این خودرو که اخیرا در نمایشگاه خودروی تهران نیز باری خریداران ایرانی رونمایی و معرفی شد توسط مجله انگلیسی تاپ گیر مورد ارزیابی قرار گرفته که نتیجه آن خبر از تولید یک شاسی‌بلند تمام عیار در رده محصولات نیمه لوکس می‌دهد. 7کراس‌بک که فرم ظاهری زیبا و اسپورتی دارد قرار است تا انتهای سال در دسترس خریداران ایران قرار بگیرد. تاپ گیر درباره این خودرو نوشته: کابین زیبایی دارد و اتاق 7 کراس‌بک به لطف شاسی مستحکمی که دی اس ساخته آرام و نرم حرکت می‌کند. در عین حال موتور توربودیزل دی اس پرسروصدا است و از نبود سیستم 4چرخ محرک رنج می‌برد.

7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان
طراحی داخلی خودرو چنان که گفتیم چشمگیر بوده و استفاده از مواد گرانبها و طراحی جذاب باعث شده تا 7کراس‌بک محصولی متفاوت، جذاب و تکنولوژیک به نظر آید. چرم، کروم و کفپوش های شکیل در کنار تودوزی خاص باعث می‌شود حس خوبی به کابین 7راس‌بک داشته باشید. همچنین فضای بیرونی خودرو زیبا و جسورانه طراحی شده گرچه می‌توانست بهتر از این هم باشد.
7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان

با اینکه سیستم تعلیق و عمده مشخصات فنی 7 کراس‌بک به پژو 3008 نزدیک است اما این عامل موجب نمی‌شود تا برای دی اس بدبیاری بیاید. حتی به کمک اضافه شدن سیستم تعلیق بازوهای چنداتصاله 7کراس‌بک بهتر از 3008 عمل می‌کند. سیستم تنظیم شونده هوشمند این خودرو بیشتر تمایل دارد خودرو را به سمت حالتی اسپورت و خشک هدایت کند که همین عامل باعث شده تا لرزش‌های جاده به اتاق 7 کراس‌بک ورود پیدا کند که در مناطق کوهستانی این مورد به کار می‌آید. در عین حال تعلیق خودرو در حالت عادی کاملا نرم و پایدار عمل کرده و تجربه خوشایندی را به سرنشینان ارائه می‌کند. در کل و به دلیل اینکه سیستم4چرخ محرک هم روی 7کراس‌بک سوار نشده به نظر می‌رسد تلاش دی اس بیشتر روی تولید یک خودروی جذاب شاسی بلند متمرکز شده است.

7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان
با داشتن مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های ارتباطی مثل دید در شب و اتصال راننده یا درایو کانکت، دی اس همواره شما را در حالتی ایمن و دقیق نسبت به محیط اطرافتان نگه میدارد. کراس‌بک که از دو نوع موتور 225 اسبی بنزینی توربو و یک نمونه 2لیتری دیزل توربو با قدرت 180 اسب بخار سود می‌برد به لطف یک جعبه دنده 8 سرعته اتومات کشش مناسبی را در جاده و شهر به راننده ارائه می‌کند.
7 کراس‌بک زیر تیغ منتقدان

هرچقدر موتور دیزل حالتی تدافعی را به دی اس تحمیل می‌کند و به راننده اجازه مانورهای سریع و دینامیک را نمی‌دهد، تجربه رانندگی با موتور 225 اسبی توربوی بنزینی بسیار شیرین است مخصوصا وقتی خودرو را روی حالت اسپورت گذاشته و به خودرو فشار وارد می‌کنیم. این نسخه که 100 کیلوگرم هم از نمونه دیزلی سبک‌تر است راننده را قادر می‎‌سازد در زمانی کمتر از 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و عملکرد جذاب دارد. در نهایت اینکه خودروی جدید دی‌اس محصولی است که به خوبی ساخته و پرداخته شده تا رقبا را به چالش بیاندازد. راندن این خودرو تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر 7کراس‌بک را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید