ام‌جی در تایلند کارخانه می زند

ام‌جی در تایلند کارخانه می زند

کارخانه جدید که در چن‌بوری تایلند تاسیس می‌گردد دومین کارخانه گروه سایک در این کشور بوده که قرار است با سرمایه‌گذاری مشترک دو طرف مبلغی حدودا 1 میلیارد دلاری را برای مونتاژ چند مدل جدید ام‌جی سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر : ۴۷۵۸۰
بازدید : ۱۶۱۳
فرادید | ام‌جی پس از ورود به صنعت خودرو ایران، حالا برای رشد فروش بیشتر در بازارهای نوظهور بر روی تاسیس یک کارخانه جدید در کشور تایلند تمرکز کرده که ظرفیت مونتاژ سالانه 100 هزار خودروی جدید دارد. تایلند یکی از قطب‌های جدید تولید خودرو در آسیا است و قرار است محصولات مونتاژ تایلند به کشورهای اقیانوسیه اعم از استرالیا و نیوزیلند صادر شوند.
ام‌جی در تایلند کارخانه می زند
به گزارش فرادید، خبرهای تازه از گروه ام‌جی سایک گویای این نکته است که ام‌جی پس از توسعه برند خود در انگلستان و چین به دنبال بازارهای جدیدی مثل بازار ایران، استرالیا و تایلند است و ازینرو پس از عقد قرارداد با گروه گرامی در ایران، قراردادی را با یکی از شرکت‌های قدیمی تایلند که در حوزه خودرو فعال است امضا کرده است. کارخانه جدید که در چن‌بوری تایلند تاسیس می‌گردد دومین کارخانه گروه سایک در این کشور بوده که قرار است با سرمایه‌گذاری مشترک دو طرف مبلغی حدودا 1 میلیارد دلاری را برای مونتاژ چند مدل جدید ام‌جی سرمایه‌گذاری کنند. قرار است مدل‌های 3، 5، 6، جی اس و زد.اس شرکت ام‌جی در این کارخانه مونتاژ شود و برخی قطعات مهم نیز به صورت سی‌کی.دی وارد تایلند شود. ام‌جی در بین سازندگان برتر بازار تایلند بوده و امسال توانسته در هر ماه به طور متوسط 10 تا 15 هزار دستگاه خودرو در این کشور بفروشد.
ام‌جی در تایلند کارخانه می زند
گفته می‌شود به غیر از محصولات ام‌جی، احتمالا تولید وانت‌بار سنگین‌وزن مکسوس هم در این کارخانه عملیاتی شود. ام‌جی سایک برنامه دارند تا سال 2020 وارد حوزه خودروهای برقی شده و احتمالا کارخانه جدید ام‌جی در تایلند بعدها شاهد تولید خودروهای الکتریکی در خط تولید خود خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید