کیم جونگ اون و همسرش کریسمس کجا هستند؟

کیم جونگ اون و همسرش کریسمس کجا هستند؟

همسر کیم جینگ اون رهبر کره شمالی، در طول تعطیلات کجا خواهد بود؟

کد خبر : ۴۷۷۶۳
بازدید : ۸۹۷۳
کیم جونگ اون و همسرش کریسمس کجا هستند؟

فرادید | زندگی اسرار آمیز همسر کره شمالی را در این مقاله بخوانید.

به گزارش فرادید به نقل از نیوز ویک، به طور گسترده‌ای اعلام شده است که بانوی اول امریکا ملانیا ترامپ، تعطیلات کریسمس را در اقامتگاه Mar-a-Lago خواهند گذراند، اما همسر کیم جینگ اون رهبر کره شمالی، در طول تعطیلات کجا خواهد بود؟

ری سل- جو در سال ۲۰۱۲ به عنوان همسر کیم جونگ اون شناخته شد و به ندرت در مجامع عمومی حضور پیدا می‌کرد. اما با توجه به این موضوع که کیم از کریسمس متنفر بوده و همچنین در سال گذشته به طور رسمی گرفتن جشن کریسمس در کشور را ممنوع اعلام کرد، بعید به نظر می‌رسد که تعطیلات ویژه‌ای را برای همسرش در نظر داشته باشد.

آخرین حضور ری سل - جو در محافل عمومی به اواخر ماه اکتبر باز می‌گردد، او به همراه کیم برای افتتاح کارخانه محصولات آرایشی در پیونگ یانگ حضور به عمل آورده بودند.

به گزارش سی ان ان، کارشناسان و تحلیلگران مرکز نیروی دریایی این گونه می‌گویند " این مسئله نشان می‌دهد که در داخل رژیم ثبات وجود دارد، و کیم با مردمش احساس راحتی می‌کند. زیرا در زمان هایی که تنش وجود دارد، تنش‌های خارجی و یا داخلی، او معمولا از دیده‌ها کاملا پنهان می‌شود. "

جونگ پارک تحلیل گر سابق سازمان سیا می‌گوید، ری همسر کیم فرصت هایی را پیش می‌آورد تا قسمت‌های ملایم تری از رژیم به جهان معرفی شود.

پارک بیان می‌کند: آنچه که او می‌خواهد ارائه دهد، یک نمایش پر زرق و برق و محسور کننده از روایت کنونی کره شمالی در کنار نقض حقوق بشر و تولید سلاح‌های هسته‌ای غیر قانونی می‌باشد. "

کیم به شدت از کریسمس تنفر دارد، و در سال میلادی جاری آواز خواندن و نوشیدن الکل را نیز ممنوع کرد. کره شمالی در چندین دهه اخیر تهدیدات فراوانی را علیه مراسم کریسمس عنوان کرده، او حتی یک سازه درختی شکل را که در نزدیکی مرز با تزئینات کریسمسی تزئین شده بود، مورد تهدید قرار داده بود. در سال ۲۰۱۴ کره جنوبی، این سازه را پایین آورد، اما اجازه ساخت یک درخت کوچکتر را به مسیحیان منطقه دادند.

احتمالا ری در تعطیلات، در جشن تولد مادر بزرگ کیم حضور خواهد یافت، کیم جونگ سو در کریسمس سال ۱۹۱۹ متولد شده، کیم به او لقب " مادر مقدس انقلابی " داده است.

ری در هنگام آزمایشات پرتاب موشکی که کیم تداراک می‌بیند، خود را بسیار مشتاق و خوشحال نشان می‌دهد. برخی بر این باورند که او در اواخر دهه ۲۰ سالگی خود به سر می‌برد و گفته می‌شود او دختری از یک خانواده نخبه است و در چین آواز می‌خوانده است.

زمان دقیق ازدواج آن‌ها مشخص نیست.

خیلی‌ها معتقدند که ری مادر سه فرزند است، و حداقل یکی ازآن‌ها دختر است. او در ماه‌های اخیر سال جاری از دیده عموم پنهان شده، اطلاعاتی غیر واقعی مبنی بر بارداری وی وجود دارد.

منبع: نیوز ویک
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید