آزار دختر جوان به وسیله راننده مسافرکش

کد خبر : ۴۷۹۸۰
بازدید : ۱۳۶۳

راننده‌ای مسافرکش که دختری جوان را مورد آزارواذیت قرار داده بود، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار ما، زنی جوان روز دهم ماه گذشته با مراجعه به کلانتری گاندی به مأموران اعلام کرد به‌عنوان مسافر سوار یک پراید سفید شده اما راننده ماشین، با تهدید چاقو وی را مورد آزارواذیت قرار داده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدم‌ربایی منجر به آزارواذیت» و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ٢ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «صبح روز جمعه دهم آذر برای شرکت در آزمون وکالت از شهرستان به تهران آمدم.


حدودا ساعت ٥:٣٠ بود که اتوبوس به ترمینال بیهقی در میدان آرژانتین رسید. با اتوبوس BRT به پل سیدخندان رفتم. زیر پل منتظر تاکسی بودم تا به محل آزمون برسم. در همین زمان یک پراید سفید به‌عنوان مسافرکش در مقابل من توقف کرد و راننده جوان آن که مردی حدودا ٣٠ساله با قد متوسط و موهای کوتاه بود از من پرسید کجا می‌روم. فکر کردم مسافرکش است. برای آنکه به‌موقع به امتحان برسم، ماشین را به‌صورت دربست کرایه کردم و از راننده خواستم تا من را به محل آزمون در خیابان زرگنده برساند. در بین مسیر، ناگهان راننده پراید با تغییر مسیر به داخل خیابانی رفت که ابتدای آن تابلوی بن‌بست قرار داشت. همان لحظه احساس کردم راننده نقشه شومی دارد. دست بردم تا درِ ماشین را باز کنم اما دستگیره‌ای در کار نبود و شیشه بالابر هم نداشت تا شیشه را پایین بکشم و از مردم درخواست کمک کنم. به راننده گفتم کوچه بن‌بست است اما او مدعی شد انتهای کوچه باز است. به سمت دیگر صندلی عقب خم شدم تا در دیگر ماشین را باز کنم اما آن هم شیشه بالابر و دستگیره نداشت و در ماشین از داخل باز نمی‌شد. ناگهان راننده در انتهای کوچه بن‌بست نگه داشت و چاقوی ضامن‌دار بزرگی را درآورد و جلوی گلوی من گرفت و من را تهدید کرد. ترسیده و دست و پایم را گم کرده بودم. با التماس از راننده خواستم پول‌هایم را بگیرد و من را رها کند اما او به دنبال پول نبود و کماکان من را با چاقو تهدید می‌کرد و مورد آزارواذیت قرار داد. راننده پس از آن در کوچه‌های محدوده خیابان شریعتی می‌چرخید. با گذشت حدودا ٢٠ دقیقه و پس از التماس‌های فراوان، سرانجام راننده من را در وسط خیابانی خلوت پیاده کرد و به‌سرعت از محل دور شد».


کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی و شناسایی محدوده تردد خودروی پراید، با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی خودروی پراید سفیدرنگ صندوق‌دار شدند و با بررسی ارکان هویتی خودرو مالک آن را در شهرک مسعودیه شناسایی کردند.


با شناسایی مالک خودرو و در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند خودرو در اختیار پسر مالک خودرو به نام مصطفی (٢٩ساله) است که از مدتی پیش و به واسطه اختلافات شدید خانوادگی کمتر به محل سکونتش مراجعت دارد.


با شناسایی تصویر مصطفی از سوی شاکی، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سرانجام او پنجشنبه هفته گذشته دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزارواذیت شاکی اعتراف کرد و با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».


سرهنگ حمید مکرم با توجه به احتمال افزایش شکات پرونده عنوان کرد: «با توجه به شیوه و شگرد متهم در برداشتن دستگیره‌های عقب خودرو به منظور جلوگیری از پیاده‌شدن شاکی پرونده و احتمال افزایش تعداد شکات در این پرونده، از تمامی شکات احتمالی که به این‌ وسیله از سوی راننده یک پراید سفیدرنگ مورد تهدید، سرقت و آزارواذیت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند».

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید