ماشین مردم آینده

ماشین مردم آینده

به لطف اقسامی از سیستم های هوشمند، راننده می تواند به کمک دوربین های متعدد، رادارها و تعداد زیادی حسگر هدایت خودرو را به کامپیوتر مرکزی خودرو اعطا کند و خود با خیال آسوده در اتومبیل به استراحت، انجام امور روزمره یا گفتگو با سایر سرنشینان بپردازد.

کد خبر : ۴۸۱۱۴
بازدید : ۵۱۰۹

فرادید | نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 محل رونمایی از خودرویی بود که به عقیده بسیاری از کارشناسان، زبان طراحی آینده رنو را افشا کرده و چشم‌اندز آتی خودروساز فرانسوی را برای همه مشخص کرد. مدل مفهومی سیمبیوز که یک خودروی تلفیقی از نوع هاچ بک/ مینی ون است با استفاده از چراغ های سی شکل معروف رنو و نیز به کارگیری فرم سیال برای بدنه، سعی دارد ضمن اعلام برنامه خود برای تولیدات آتی، از گونه جدید اتومبیل های شهری رونمایی کند که ضمن حرکت سریع و هوشمند با کمترین دخالت انسان، محیطی امن و مجلل را به خریدارانش ارائه کند.

ماشین مردم آینده

به گزارش فرادید، سیبمیوز که تجلی تمام ایده‌های رنو برای تولید یک خودرو در سال 2023 است، با داشتن پیشرفته‌ترین سیستم صوتی تصویری یک کنسرت زنده را به کابین می آورد و در عین حال به کمک دستیار راننده هوشمند که از تکنولوژی سطح بالای رانندگی خودکار بهره می برد، کار مالک خودرو برای طی مسیر را ساده می کند. راننده می تواند به کمک دوربین های متعدد، رادارها و تعداد زیادی حسگر هدایت خودرو را به کامپیوتر مرکزی خودرو اعطا کند و خود با خیال آسوده در اتومبیل به استراحت، انجام امور روزمره یا گفتگو با سایر سرنشینان بپردازد.

ماشین مردم آینده

تجربه رانندگی با سیمبیوز به خوبی موید این امر است که سفر با این خودروی فرانسوی به دلیل وجود انبوهی از سیستم های هوشمند به تجربه ای شخصی و خاص نزدیک می شود به طوری که می توانید آن را بدون دست زدن به فرمان به هر شکلی هدایت کنید. رنو در تشریح چرایی طراحی کابین سیمبیوز با این فرم پیشرو اعلام کرده در پی طراحی یک فضای اختصاصی برای راننده و سرنشینان بوده که حس و حالی دلپذیر داشته باشد.

ماشین مردم آینده

به کارگیری تکنولوژی بسیار پیشرفته سطح 4 رانندگی باعث شده تا نگاه بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو به سمت این محصول رنو متمرکز گردد. از آنجا که طبق اعلام موسسه بین المللی انجمن مهندسان خودرو تکنولوژی سطح 4 رانندگی خودکار عملکردی مشابه ذهن انسان دارد، به نظر می رسد رنو توانسته مرزهای استفاده از هوش مصنوعی در یک خودرو را جابجا نماید. تکنولوژی سطح 4 به حدی پیشرفته است که اگر در جاده اتفاقی غیرمنتظره نظیر برخورد قریب الوقوع یک خودرو یا شی و نیز مواجهه با یک مانع فورا نیاز به عکس العمل داشته باشد، خودرو بدون دخالت راننده قادر است تصمیم گیری کرده و به سمتی که کمترین خطر را برای سرنشینان دارد فرمان را هدایت کند. حالا که به اندازه کافی بابت تولید چنین خودرویی هیجان زده شده اید، بهتر است به صورت تصویری سیمبیوز را رصد کنید. اینجا میتواند در یک آلبوم تصویری کامل با این اتومبیل فرانسوی که از آینده آمده است، آشنا شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید