سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

طبق برآورد آژانس محیط زیست آمریکا علیرغم اینکه اغلب این اتومبیل ها از یک موتور حجیم 6 یا 8 سیلندر استفاده می کنند اما هزینه سوخت نسبتا اقتصادی داشته و در یک دوره زمانی 5 ساله بین2 تا 2.5هزار دلار خرج روی دست خریداران می گذارند.

کد خبر : ۴۸۱۳۲
بازدید : ۱۹۱۶

فرادید | بیشتر کسانی که تجربه خرید خودروی اسپورت دارند، عمدتا از کیفیت پایین خودرو در هنگام استفاده از سوخت بنزین معمولی گلایه دارند و در عین حال ترجیح می دهند بابت استفاده از بنزین سوپر هزینه ای را به خود تحمیل نکنند. این بین اخیرا یک موسسه آمریکایی با تحقیق روی الگوی مصرف خریداران آمریکایی، به معرفی ده اتومبیل مدرن با ویژگی اسپورتی و جوان پسند پرداخته که ضمن استفاده از بنزین معمولی بدون هیچ مشکلی در کیلومترهای بالا، هزینه پایین تری هنگام استفاده به خریدار تحمیل می کنند.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

به گزارش فرادید، طبق برآورد آژانس محیط زیست آمریکا علیرغم اینکه اغلب این اتومبیل ها از یک موتور حجیم 6 یا 8 سیلندر استفاده می کنند اما هزینه سوخت نسبتا اقتصادی داشته و در یک دوره زمانی 5 ساله بین2 تا 2.5هزار دلار خرج روی دست خریداران می گذارند. لازم به ذکر است که برخی از خودروهای این گروه به موتورهای توربوی کوچک هم مجهزند که کارایی بالای شان در طول زمان اثبات شده است. ببینیم با یک مبلغ معقول و هزینه ای نسبتا پایین چه خودروی اسپورتی را می توان سوار شد؟

آئودی ای3 سدان

این خودروی کوچک آلمانی که در اقسام کابریو و کوپه هم تولید می شود به مدد موتور مشهور 2لیتری و 4 سیلندر فولکس که از تکنولوژی توربو و پاشش مستقیم سوخت سود می برد، قدرتی معادل 220 اسب بخار و 258 پوند گشتاور را تحویل راننده می دهد در حالی که هزینه نگهداری پایینی هم داشته و از تجهیزات مناسبی سود می برد.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

آئودی تی‌تی

همانند مدل ای3، کوپه ورزشی و کوچک تی‌تی هم محصولی اقتصادی و کم هزینه است که به لطف استفاده از موتورهای پاک و قدرتمند آئودی توانسته بین خریداران جا باز کند. گفته شده در بین این گروه بهترین عملکرد در زمینه مصرف سوخت را همین کوپه آلمانی جذاب و کوچک به ثبت رسانده است.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

کادیلاک ای‌تی‌اس

این سدان آمریکایی در هر دو گونه شش و 4 سیلندر به خوبی توانسته نظر منتقدان را جلب کند و عملکرد خوبش را به همه ثابت کند. قدرت موتور شش سیلندر و 3.6لیتری ای‌تی‌اس 335 اسب تخمین زده شده در حالی که نمونه 2 لیتری و توربوی این خودروی آمریکایی 272 اسب بخار نیرو را تحویل راننده می دهد.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

کادیلاک سی‌تی‌اس

این خودرو درست شرایطی مثل مدل کادیلاک ای‌تی‌اس داشته با این تفاوت که اتاقی بزرگتر و تجهیزاتی بیشتر را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد. سی‌تی‌اس به عنوان رقیب مستقیم مرسدس ای کلاس محصولی اسپورت تر و البته خاص‌تر است.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

شورولت زد.ال1

این کوپه محبوب که در سرتاسر جهان هواداران بسیاری دارد و به واسطه طراحی کلاسیک و نام پرآوازه‌اش یکی از ستون های اصلی فروش شرکت جنرال موتورز در بازار اتومبیل های اسپورتی است. کامارو که به یک موتور 6سیلندر 3.6 لیتری 335 اسبی مجهز است، در زمینه مصرف سوخت یکی از بهترین هاست.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

دوج چلنجر هلکت

باورش واقعا سخت است اما دوج چارجر هلکت با موتور 8 سیلندر همی 6.2 لیتری 840 اسب بخاری مصرف سوخت متعادلی داشته و جزو محصولاتی است که نسبت به حجم موتورش هزینه مناسبی را به مالک خودرو بابت مصرف بنزین تحمیل می کند. عمده دلیل این اتفاق هم استفاده از سیستم خاموش شدن سیلندرهاست که تا 25 درصد مصرف سوخت را کاهش می دهد.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

دوج چارجر

یک سدان اصیل آمریکایی که علاوه بر ظاهر خشن و بدنه عضلانی از موتور 6 سیلندر پنتااستار 3.6 لیتری سود می برد و با ارائه میزان مناسبی از قدرت و گشتاور به راننده، حس رانندگی هیجان انگیزی را خلق می کند. بیشترین قدرتی که موتور چارجر تولید می کند حدود 330 اسب است در حالی که مصرف سوخت هم متعادل می باشد.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

فورد موستانگ

یک اسب آمریکایی واقعی که با فرم بدنه کلاسیک و مهیجش همه علاقمندان به رانندگی اسپورت را به سمت خود جذب می کند. موستانگ البته ولخرجی نمی کند و بنزین را در هر یک از دو موتورش به خست می سوزاند. این آمریکایی جسور دو موتور دارد که یک 5لیتری و 8 سیلندر است و دیگری یک نمونه4 سیلندر 2.3 لیتری توربو.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

فولکس واگن گلف جی تی آی

پرفروش ترین هاچ بک جهان که سالانه بالغ بر 550 هزار دستگاه از آن تولید می شود در نمونه جی تی آی با موتوری 2 لیتری، 4 سیلندر و قدرتمند عرضه می گردد که ضمن داشتن نیروی کافی برای بروز یک رانندگی لذتبخش، مصرف سوختی مناسب و اقتصادی را عاید مالک خود می کند.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

ولوو اس 60

این سدان مستحکم سوئدی که در بازار آمریکا طرفداران بسیاری دارد، در نمونه عادی یا نمونه سی سی خودرویی به غایت اسپورت و لذتبخش است گرچه مصرف سوخت موتور این سدان اروپایی هرگز شما را از چرخیدن بیش از اندازه در اتوبان ها و سطح شهر ناامید نمی کند. خوشبختانه موتور 2 لیتری و توربوی اس60 فوق العاده عملکرد خوبی به لحاظ مصرف سوخت دارد.

سریع برو ولی هوای جیبم را داشته باش

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید