شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017

شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017

آن گونه که این شرکت به رسانه‌ها اعلام کرده، کیا اسپورتیج هم‌اکنون با قیمت علی‌الحساب 217 میلیون تومان و با شرایط تحویل 90 روزه عرضه می‌شود که بر این اساس قیمت این خودرو پس از افزودن مالیات بر ارزش افزوده معادل 235 میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر : ۴۸۲۶۷
بازدید : ۲۶۶۸

اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز کره جنوبی در ایران در جدیدترین بخشنامه فروش خود، شرایط فروش نقدی کیا اسپورتیج را اعلام کرد. آن گونه که این شرکت به رسانه‌ها اعلام کرده، کیا اسپورتیج هم‌اکنون با قیمت علی‌الحساب 217 میلیون تومان و با شرایط تحویل 90 روزه عرضه می‌شود که بر این اساس قیمت این خودرو پس از افزودن مالیات بر ارزش افزوده معادل 235 میلیون تومان خواهد بود. بر اساس اعلام اطلس خودرو، خریداران همچنین می‌توانند 102 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و باقی مبلغ را در زمان صدور دعوت‌نامه پرداخت کنند.

شرایط فروش کیا اسپورتیج 2017

این خودرو که از یک موتور 2400 سی‌سی 181 اسبی برخوردار است، با داشتن بهترین نسبت بین وزن/قدرت عملکرد مناسبی هنگام مانورهای سریع دارد. همچنین بیشترین فاصله بین 2 محور در کنار موتور و گیربکس سرحال، سیستم روشنایی پیشرفته و انبوه تجهیزات ایمنی از جمله دیگر مزایای اسپورتیج کیو.وی (QV) هستند. این خودرو توانسته امتیاز 5ستاره کامل را از موسسه یورو انکپ دریافت کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید