قوانین جالب یک بیمارستان در انگلیس

قوانین جالب یک بیمارستان در انگلیس

بیمارستان NHS در منچستر برای اولین بار مصرف تمامی مواد غذایی و نوشیدنی‌های شیرین را برای بیماران و کارمندان ممنوع کرده است.

کد خبر : ۴۸۴۷۸
بازدید : ۳۵۸۵
بیمارستانی، فروش تمام مواد غذایی و نوشیدنی‌های شیرین را ممنوع کرد
فرادید | بیمارستان NHS در منچستر برای اولین بار مصرف تمامی مواد غذایی و نوشیدنی‌های شیرین را برای بیماران و کارمندان ممنوع کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف، این مسئله از طرف مخالفان چاقی بسیار مورد حمایت قرار گرفته است و بیمارستان Tameside نیز پیش بینی کرده است پس از گذشت مدت زمانی برنامه همه بیمارستان‌ها چنین خواهد بود.

سیاست جدید به مراتب بیشتر از ممنوعیت نوشیدنی‌های گاز دار است که به منظوراهمیت و حفظ سلامتی اتخاذ گردیده است.

در سال گذشته، در بیمارستان Tameside یک برنامه موفقیت آمیز برای مبارزه با چاقی و کاهش وزن توسط متخصصان بر روی افرادی که نوشیدنی‌های نا سالم شیرین می‌نوشیدند انجام شد تا بتوانند نتیجه تغییرات را برای طولانی مدت بررسی کنند.

هنگامی که تنقلات در بیشتر از ۱۲ هفته از منو روزانه یکی پرستار‌ها حذف شد، میزان قابل توجهی از وزن وی کاسته شده بود، در حالی که دیگران در طول مدت مشابه ۲۰ پوند کاهش وزن را تجربه کرده بودند.

به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن "Slimpod"، برخی از شرکت کنندگان تحت هیپنوتیزم درمانگر قرار گرفتند تا بتوانند خودشان از مصرف غذا‌ها و نوشیدنی‌های شیرین اجتناب کنند.

کارن جیمز مدیر اجرایی بیمارستان بیان می‌کند، "کارکنان من بسیار سخت کار می‌کنند."

"ساعت‌های کاری زیاد و شیفتی می‌تواند برای ایجاد تغییر در شیوه زندگی و حفظ سلامت امری بسیار دشوار باشد، با توجه به طعم دلنشین و شیرین و دسترسی آسان این مواد غذایی، مطمئنا آن‌ها محبوب بسیاری افراد هستند."

"متخصصان بهداشتی بر این باورند باید نقش خود را ایفا کنند و افراد را از مواد غذایی که برای سلامت مضر می‌باشند، آگاه سازند."

یک گزارش اخیر نشان می‌دهد که یکی از هر چهار پرستار مراقبت‌های ویژه در NHS چاق است، که این مسئله می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد.

هفته گذشته بیمارستان NHS یک قرار داد و قانون به روز شده‌ای را برای بیمارستان‌ها منتشر کرد که یکی از بند‌های آن برای اولین بار شامل منع فروش نوشیدنی‌های شیرین و گازدار بود.

خرده فروشان از جمله، Marks & Spencer، WH Smiths و Subway پذیرفته اند که فروش نوشیدنی‌های شیرین را به حداقل برسانند و قرار است حداکثر تا ۱۰ درصد از تولید این محصولات کاسته شود.

تام فرای، رئیس انجمن چاقی گفت: "این خلاقیت و ابتکار Tameside باید به زودی در تمامی بیمارستان‌های بریتانیا اجرا شود."

منبع: تلگراف
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید