رونمایی اتریشی‌ها از خودرو اسنپ!

رونمایی اتریشی‌ها از خودرو اسنپ!

شرکت رین‌اسپید، برای تولید این خودرو، با شرکت هارمن و سامسونگ همکاری کرده است، تا کابین لوکس و به روز‌ی را برای این خودرو به ارمغان آورد و سرنشینان بتوانند از طریق نمایشگر‌های تعبیه شده درون کابین، به امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

کد خبر : ۴۸۴۹۱
بازدید : ۲۰۳۸

رین‌اسپید که یک تیونر و کانسپت‌ساز سوییسی مشهور و زبردست است، به تازگی در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس 2018 (CES 2018)، خودروی مفهومی اسنپ را رونمایی کرد. این شرکت لزوما قصد تولید اسنپ را ندارد، بلکه این خودرو، نشان دهنده ایده رین‌اسپید برای تولید یک خودروی الکتریکی تمام خودران است. این خودرو، همانند خودروی مفهومی جی‌ام Hy-Wire و فارادی فیوچر 01 است که پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آن، با شاسی‌اش به صورت یک تکه هستند. این خودروی الکتریکی خودران، طراحی جعبه‌ای شکل دارد و این قابلیت را دارد که قسمت جعبه‌ای شکل آن، از شاسی‌اش جدا شود تا باعث راحتی سرنشینان در هنگام سوار و پیاده شدن شود. این خودرو، قابلیت استفاده به عنوان یک تاکسی خودران الکتریکی و یا یک کافه سیار خودران را دارد.

رونمایی اتریشی‌ها از خودرو اسنپ

شرکت رین‌اسپید، برای تولید این خودرو، با شرکت هارمن و سامسونگ همکاری کرده است، تا کابین لوکس و به روز‌ی را برای این خودرو به ارمغان آورد و سرنشینان بتوانند از طریق نمایشگر‌های تعبیه شده درون کابین، به امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. این نمایشگر‌ها از تکنولوژی کوانتوم نقطه‌ای برخوردار هستند و همانند نمایشگر‌های LED، تصاویر واضحی را به نمایش می‌گذارند، با این تفاوت که مصرف انرژی این نمایشگر‌ها به مراتب کمتر از LED‌های امروزی کمتر است. همچنین، LED‌های بنفش رنگ داخل خودرو، قابلیت میکروب کشی دارد و فضای داخل کابین را بهداشتی و تمیز نگه می‌دارند.شرکت هارمن، طراحی و ساخت سیستم هوشمند کنترل صوتی، قفل هوشمند، گجت تندرستی و نرم‌افزارهای امنیتی این خودرو را بر عهده داشته است. خودروی مفهومی اسنپ دارای شش ویدیو پروژکتور است که برای ارتباط سرنشینان داخل خودرو با افراد بیرون، تعبیه شده است.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید