هایلوکس در لباسی جدید

هایلوکس در لباسی جدید

راگد ایکس به عنوان سری پیشرو این مجموعه ضمن داشتن برچسب مخصوص در جای‌جای بدنه از جلوپنجره مشبک و توری به همراه محافظ مشکی فولادی و ضدزنگ صندوق بار، رینگ و لاستیک اسپورت، زیرسپر فولادی مزین به آرم تویوتا، سپرهای آفرودی و نیز هواکش کناری سود می‌برد.

کد خبر : ۴۸۵۴۶
بازدید : ۵۳۶۱

فرادید | تویوتا به عنوان یکی از سه خودروساز بزرگ جهان، در زمینه فروش خودروهای وانت پیکاپ حرف اول را در آسیا می‌زند و علاوه بر خودروی تاندرا، با وانت هایلوکس اغلب بازارهای مهم این قاره را فتح کرده است. در واقع بازارهای آسیایی یکی از مهمترین مناطق در زمینه فروش تویوتا هایلوکس بوده و سازنده ژاپنی با عنایت به این موضوع، یک سری اختصاصی از این خودرو را برای فروش در آسیااقیانوسیه تولید کرده که نام کلی آنها سری «راگ» است.

هایلوکس در لباسی جدید
به گزارش فرادید، این سری که علاوه بر آخرین تغییرات هایلوکس فیس‌لیفت 2018، از برخی ادوات اضافه و فرم متفاوت جلوپنجره برخوردار است، در سه گونه راگ (Rogue)، راگد (Rugged)، راگد ایکس (Rugged X) قرار است ابتدا به دست خریداران استرالیایی برسد و سپس به سایر بازارهای آسیایی صادر شود. گفته می‌شود زمان تحویل این خودروها ابتدای تابستان 2018 است.

تویوتا راجع به این 3 مدل و تفاوت‌های آنها با هم توضیحات جالبی داده است. راگد ایکس به عنوان سری پیشرو این مجموعه ضمن داشتن برچسب مخصوص در جای‌جای بدنه از جلوپنجره مشبک و توری به همراه محافظ مشکی فولادی و ضدزنگ صندوق بار، رینگ و لاستیک اسپورت، زیرسپر فولادی مزین به آرم تویوتا، سپرهای آفرودی و نیز هواکش کناری سود می‌برد. در عین حال سری راگد هم با داشتن جلوپنجره متفاوت و مشکی، محافظ تیره فولادی و ضدزنگ برای جلوپنجره و رینگ و لاستیک اسپورت خودرویی بسیار جذاب است. سری راگ نیز که مدل پایه خودرو هایلوکس 2018 است، با داشتن رینگ و لاستیک اسپورت، جلوپنجره مشکی و فرمی جذاب یک وانت سبک ایده آل برای خریداران آسیایی است. اینجا می‌توانید تصاویر این خودروهای جذاب را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید