کاهش فروش دوربین‌های دیجیتال ادامه دارد

کاهش فروش دوربین‌های دیجیتال ادامه دارد

با توجه به زلزله‌های اخیر در مناطقی که تولیدکننده‌های دوربین کارخانه‌های خود را احداث کرده‌اند، انتظار می‌رفت که ماه نوامبر نوید از افزایش فروش داشته باشد اما گزارش منتشر شده برای بار دیگر ثابت می‌کند که وضعیت این بازار ناامیدکننده است.

کد خبر : ۴۸۸۳۳
بازدید : ۲۴۰۹

فرادید | موسسه دوربین و تولیدات تصویری ژاپن آمار منتهی به نوامبر سال 2017 را منتشر کرد. آماری که نشان می‌دهد در این کشور چیزی بیش از دو میلیون دوربین دیجیتال به فروش رسیده و بازار این محصولات به نسبت سال گذشته در همین بازه زمانی افتی 17 درصدی را تجربه کرده. وقتی متوجه اوضاع ناامیدکننده بازار دوربین‌های دیجیتالی می‌شوید که بگوییم در سال 2015 دقیقا یک میلیون محصول بیشتر فروخته شده بود.

به گزارش فرادید، جالب است که این وضعیت تنها به دوربین‌های حرفه‌ای اختصاص نداشته و شرایط برای محصولاتی که لنز آنها جدا نمی‌شود، تقریبا مشابه دنبال شده. در این بازار شاهد عرضه یک میلیون دوربین بوده‌ایم که به نسبت دو سال اخیر 20 درصد افت داشته. با در نظر گرفتن این موضوع که تلفن‌های هوشمند بازار مخاطب‌های غیرحرفه‌ای دوربین‌های دیجیتال را هدف قرار داده‌اند، تنها یک میلیون دوربین دیجیتال غیرحرفه‌ای به فروش رسیده که یکی از پایین‌ترین ارقام ثبت شده در تاریخ این بازار است.

کاهش فروش دوربین‌های دیجیتال ادامه دارد

با توجه به زلزله‌های اخیر در مناطقی که تولیدکننده‌های دوربین کارخانه‌های خود را احداث کرده‌اند، انتظار می‌رفت که ماه نوامبر نوید از افزایش فروش داشته باشد اما گزارش منتشر شده برای بار دیگر ثابت می‌کند که وضعیت این بازار ناامیدکننده است. با این حال کارشناس‌ها انتظار دارند که در زمان اعلام آمار فروش ماه دسامبر شاهد افزایشی هرچند اندک باشیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید