آوالون 2019، تصویری خشن از تویوتا

آوالون 2019، تصویری خشن از تویوتا

آوالون 2019 قرار است در کارخانه تویوتا در ایالت کنتاکی مونتاژ گردد در حالی که علاوه بر امکانات لوکس، تجهیزات ارتباطی و آپشن‌های ایمنی به رینگ و لاستیک 17 تا 19 اینچی، موتور 6سیلندر قدرتمند و 10 کیسه هوای ایمنی هم مجهز است.

کد خبر : ۴۸۸۳۸
بازدید : ۴۸۷۳

فرادید | جدیدترین محصول از پلتفرم جدید و جهانی تویوتا با نام تی‌ان‌جی‌ای (TNGA) سدان کشیده و اسپورت لوکس آوالون است که جایگاهی ویژه در سبد محصولات تویوتا داشته و به عنوان رقیب مستقیم لینکلن کانتیننتال، هیوندای آزرا، اینفینیتی کیو50 و آکورا آرال‌ایکس تلاش دارد بالاترین سهم از این بخش بازار را عاید بزرگترین خودروساز آسیا کند. آوالون حاصل ذهنیت خلاق مهندسان تکنیکال‌سنتر این برند در سالین، شهری در میشیگان آمریکا (TMNA R&D) است که از فرم کاملا جدیدی در شیوه طراحی و مهندسی برخوردار است.

به گزارش فرادید، سدان کشیده تویوتا که در 2 گونه مختلف به لحاظ ظاهری و تجهیزاتی به بازار ارائه می‌شود، به موتور هیبریدی مجهز بوده و در 2 کد ایکس‌ال‌ای و ایکس‌اس‌ای قابلیت سفارش دارد. آوالون 2019 قرار است در کارخانه تویوتا در ایالت کنتاکی مونتاژ گردد در حالی که علاوه بر امکانات لوکس، تجهیزات ارتباطی و آپشن‌های ایمنی به رینگ و لاستیک 17 تا 19 اینچی، موتور 6سیلندر قدرتمند و 10 کیسه هوای ایمنی هم مجهز است. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر کاملی از تویوتا آوالون 2019 را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید