شرایط فروش جدید دانگ فنگ اچ30 کراس

شرایط فروش جدید دانگ فنگ اچ30 کراس

از جمله شرایطی که لازم است درروش فروش نقدی مورد توجه قرار گرفته و به عنوان نکاتی مهم مدنظر قرار گیرند این است که هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و ...)و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهاي قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتري خواهد بود.

کد خبر : ۴۹۰۹۵
بازدید : ۲۴۲۲

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی خودروی دانگ فنگ اچ30کراس اتوماتیک از روز یکشنبه همین هفته تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح توضیحات زیر ارائه می گردد: اچ30کراس را می‌توان در 7 رنگ مختلف سفارش داد در حالی که قیمت قطعی خودرو 45 میلیون و 524 هزار تومان در نظر گرفته شده ضمن اینکه موعد تحویل خودرو 30 روزه است.

شرایط فروش جدید دانگ فنگ اچ30 کراس

از جمله شرایطی که لازم است در روش فروش نقدی مورد توجه قرار گرفته و به عنوان نکاتی مهم مدنظر قرار گیرند این است که هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و ...)و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهاي قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتري خواهد بود. در عین حال شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند. تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه قابل اجرا نمی باشد. زمان فعال سازي بخشنامه ساعت 10 صبح فردا یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه 1396 است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید