رونمایی از کفش‌های نایکی با طرح پلی‌استیشن

رونمایی از کفش‌های نایکی با طرح پلی‌استیشن

اگر به کفش ورزشی و بازی‌های ویدیوئی علاقه دارید، برای یک محصول ایده‌آل آماده باشید. بازیکن بسکتبال NBA یعنی Paul George از تیم Oklahoma City Thunder دومین کفش ورزشی مخصوص به خود را با همکاری شرکت Nike ساخته است

کد خبر : ۴۹۴۵۲
بازدید : ۲۷۶۵

اگر به کفش ورزشی و بازی‌های ویدیوئی علاقه دارید، برای یک محصول ایده‌آل آماده باشید. بازیکن بسکتبال NBA یعنی Paul George از تیم Oklahoma City Thunder دومین کفش ورزشی مخصوص به خود را با همکاری شرکت Nike ساخته است.

رونمایی از کفش‌های نایکی با طرح پلی‌استیشن

به گزارش وی جی مگ ، این کفش ورزشی PG2 نام خواهد داشت و در واقع با همکاری مستقیم برند سونی یعنی Playstation ساخته شده است. George مدعی شده که یکی از بزرگترین گیمر‌ها بین بازیکنان NBA است و او در طراحی این کفش از برند و رنگ Playstation الهام گرفته است . در ادامه توضیحات George اعلام کرد که او از سن پایین به بازی‌های ویدیوئی علاقه داشته و به تجربه آنها می‌پرداخته همچنین از زمان کودکی دوست داشته که علاقه‌اش به برند Playstation را به نمایش بگذارد.

اگر به طراحی این کفش ورزشی توجه کنید می‌بینید که دو لوگو روی زبانه‌های آن قرار دارد. یکی مربوط به لوگو Playstation و دیگری لوگو PG2 است که هر دو با نور آبی روشن می‌شوند. برای روشن نگه داشتن این نور‌ها از باتری استفاده می‌شود که 150 ساعت عمر دارد و همچنین قابلیت خاموش و روشن کردن آنها وجود دارد که از طریق دکمه‌ای در داخل کفش انجام می‌شود. بعد از استفاده از این دکمه لرزشی حس خواهد شد که شبیه‌ساز کنترلر Dualshock و قابلیت لرزش آن است. همچنین دکمه‌های معروف کنترلر Dualshock یعنی مثلث، مربع، ضربدر و دایره همه با رنگ مخصوص خود در این کفش ورزشی طراحی شدند. همچنین در داخل کفش و کفی آن شاهد حضور لوگو‌های موجود در تم پویا Playstation 4 هستیم. در قسمت پشتی این کفش ورزشی یک کد مخصوص وجود دارد که خریدار با استفاده از آن می‌تواند یک تم مخصوص به Paul George در PSN دانلود کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید