رونمایی فولکس از آرتئون در شیکاگو

رونمایی فولکس از آرتئون در شیکاگو

شایعه شده بود که این فستبک آلمانی ماه دسامبر سال گذشته در شیکاگو رونمایی می شود اما اکنون مطمئنیم که این مدل مبتنی بر آئودی A7 اسپورت بک قرار است به آمریکای شمالی برود.

کد خبر : ۴۹۷۲۷
بازدید : ۱۷۷۷

عرضه فولکس واگن آرتئون در ایالات متحده تایید شده و این خودرو در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018 رونمایی خواهد شد. عرضه آرتئون در ایالات متحده توسط فولکس واگن و در نمایشگاه دیترویت تایید شد. شایعه شده بود که این فستبک آلمانی ماه دسامبر سال گذشته در شیکاگو رونمایی می شود اما اکنون مطمئنیم که این مدل مبتنی بر آئودی A7 اسپورت بک قرار است به آمریکای شمالی برود.

رونمایی فولکس از آرتئون در شیکاگو
آرتئون که به عنوان جایگزینی برای فولکس واگن CC محسوب می شود اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 ماه مارس معرفی شد. این خودرو با سه گزینه موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوی 150 اسب بخاری، 2.0 لیتری توربوی 190 و 280 اسب بخاری معرفی شد. موتور 2.0 لیتری TDI نیز برای مدل های اروپایی این خودرو موجود است اما در ایالات متحده عرضه نخواهد شد. این خودرو از پلتفرم MQB فولکس واگن بهره می برد که در مدل هایی همچون گلف و اطلس نیز به کار رفته است.اطلاعات بیش تر از مدل مخصوص آمریکای این خودرو اوایل ماه فوریه در نمایشگاه شیکاگو اعلام خواهد شد.

منبع : خبرخودرو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید